پناهندگی به استرالیا
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

اگر هنوز هم فرم ثبت نام پناهندگی به کشور استرالیا را پر نکرده اید نوشته ای ذیل را حتما تا آخر بخوانید

برای پناهندگی به استرالیا باید فرم ثبت نام پناهندگی به استرالیا را در سایت سفارت آن کشور در تهران پرکنید.

حتما شما آخرین نفرید که دنبال فرم ثبت نام پناهندگی به استرالیا می گردید! دیگران همه رفتند به استرالیا رسیدند اما شما که تازه از خواب بیدار شدید حالا انگشت حسرت به دهان بگیرید و فقط با کسانی که در استرالیا رسیده اند چت (ویدیویی) کنید و آب دهن تان را قورت بدهید.

نه اینقدر زود نا امید و افسرده نشوید هنوز فرصت کوتاهی باقی است اگر خودتان تلاش کنید می توانید آخرین فرمهای ثبت نام را البته با کمی قیمت گرانتر می توانید به دست بیاورید برای اطلاع دقیق از کیفیت ثبت نام و پرکردن فرم مهاجرت به استرالیا به  اینجا سر بزنید و  و اطلاعات و توضیحاتی مربوط به نحوه ای ثبت نام در سفارت استرالیا درتهران  برای مهاجرت و پناهندگی به استرالیا را بیبینید.

یکی از مهاجران وبلاگ نویس افغان فرم را که در کافی نت ها به عنوان فرم ثبت نام برای مهاجرت فروخته می شود در سایت  امور اتباع و مهاجرین استرالیا پیدا کرده است که معروف به فرم  842 است و با فرمت پی دی اف در سایت گذاشته شده است.

برای دسترسی به سایت امور ا تباع و مهاجرت استرالیا اینجا  و برای دسترسی به فرم ثبت نام  مهاجرت به استرالیا اینجا را کلیک نمایید.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: