وزیر ورزش و جوانان در گرگان خبر داد؛
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
 
تشکیل اداره کل استعدادیابی در وزارت ورزش

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان در گرگان از تشکیل اداره کل استعدادیابی در این وزارت‌خانه خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشکیل اداره کل استعدادیابی در وزارت ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ محمد عباسی پیش از ظهر امروز در جمع ورزشکاران گلستانی، گفت: توجه به مسائل فرهنگی و حرکت‎های معنوی می‎تواند موجبات تعالی جسم و معنویت را در فرد فراهم آورد.
محمد عباسی با اشاره به اینکه هدف ما در این وزارتخانه توجه به شاخص‎های جوانان به مسائل دینی، قرآنی، ورزشی و هنری، اظهار داشت: این وزارت‌خانه از ادغام دو معاونت تربیت بدنی و سازمان جوانان به منظور مرتفع ساختن نیاز جوانان و ورزشکاران به وجود آمده است و هیچ راهکاری قوی‎تر از ورزش برای ارتباط با مسائل اجتماعی، جنگ نرم و برخود با فساد در جامعه نیست.
وی تصریح کرد: استان گلستان خیزش بزرگی از سرمایه‎های انسانی از جمله قهرمانان بنام، علمای ارزشمند و مردمانی با اخلاق را تشکیل می‎دهد و در جریان استعدادهای ورزشی این استان بیش از این می‎تواند در سطح کشور افتخارآفرین شود.
عباسی با بیان اینکه نگاه شهرستانی به مسائل ورزش جوانان قابل تامل است، افزود: نمی‎توان گفت که بهترین استعدادها، ایده‎‎ها و پتانسیل‎ها در پایتخت وجود دارد و می‎توان این استعدادها را حتی در روستاهای دوردست نیز پیدا کرد.
وزیر ورزش و جوانان از تشکیل اداره کل استعدادیابی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دولت به بخش شهرستانی نگاه ویژه‎ای دارد و برای اینکه فرصت‎ها و امکانات از طرف شهرستان‎ها تقویت شود، این نهاد تشکیل می‎شود.
وی همچنین افزایش سرانه ورزشی، افزایش تعداد ورزشکاران، حمایت از ورزش بانوان و ترویج ورزش همگانی را از اقداماتی دانست که موجبات رشد و ارتقا ورزش را در پی خواهد داشت .
عباسی با بیان اینکه شش درصد جمعیت کشور را ورزشکاران تشکیل می‎دهند، افزود: باید روسای هئیت‎ها با ایده‎ها و نظرات خود به دنبال افزایش جمعیت ورزشکار و ارتقا ورزش همگانی در جامعه باشند تا بتوانیم از بسیاری از مسائل از جمله شیوع پوکی استخوان در بین خانم‎ها به دلیل کم‎تحرکی جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/ر10



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: