«قلاده‌های طلا» را تحریم کنید
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
حرکت فیس‌بوکی جریان سبز+ کامنت‌ها
«قلاده‌های طلا» را تحریم کنید

خبرگزاری فارس: فیلم قلاده‌های طلا که به بررسی حوادث پس از انتخابات 88 می‌پردازد علی‌رغم استقبال در سالن سینماها مورد توهین و تحریم جریان موسوم به سبز در صفحات اجتماعی قرار گرفته و از بازیگران این فیلم با الفاظ رکیکی یاد می‌شود.

خبرگزاری فارس: «قلاده‌های طلا» را تحریم کنید

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اکران فیلم قلاده‌های طلا که بر اساس حوادث واقعی رخ داده بعد از انتخابات ریاست جمهوری ساخته و هم‌اکنون بر پرده سینماهای تهران و شهرستان‌هاست بازتاب‌های زیادی را در داشته است که یکی از این فضاها صفحات اجتماعی چون فیس بوک است.

برخی از افراد وابسته به جنبش موهوم سبز که عموما نیز در خارج از ایران سکونت دارند با راه‌اندازی صفحات تحریم قلاده‌های طلا درصدد کاهش فروش این فیلم هستند. این حرکت همانند حرکتی است که سال گذشته در برابر اکران نوروزی اخراجی‌های3 رخ داد و نتیجه آن فروش 6میلیاردی آن فیلم بود.

نکته جالب توجه این است که اکثر اداره‌کنندگان این فیلم قلاده‌های طلا را ندیده‌اند و صرفا بر اساس فرضیاتی که می‌گویند این فیلم تحریف جنبش سبز ایران است. هر چند برخی از افراد از این فیلم در این صفحات دفاع می‌کنند اما با توهین‌های بیشمار مدعیان آزادی بیان مواجه می‌شوند.

ضمن این که برخی صفحات برای تحریم و توهین به بازیگران این فیلم نیز ایجاد شده که در آنها توهین‌های بیشرمانه‌ای به بازیگران این فیلم شده است.

این نکته نیز قابل توجه است که طی دو سال اخیر فیلم‌های زیادی با نگاهی جانبدارانه به جنبش سبز در سینمای ایران ساخته شده و که اتفاقا از کمک‌های مالی دولتی نیز بهره برده بودند اما این که چند فیلم مخالف نظرات عده معدودی فیس‌بوک نشین قرار می‌گیرد و جنبش تحریم علیه یک فیلم راه می‌افتاد از اقتضائات مدعیان آزادی بیان و دموکراسی‌خواهان است.

در ذیل برخی نظرات این صفحات در پی می‌آید که برخی از آنها به دلیل شدت توهین های غیرقابل انتشار است.

* شریفی‌نیا. تو یه موجود بی شرف و کثیفی

* سرنوشت پایان نامه منتظر قلاده های طلا هم هست

* درس عبرت میشه واسه کسایی که در آینده میخوان به هر دلیلی به خون نداها و سهراب ها توهین کنن... از حق خودمون میگذریم ، ولی از حق اونا نه

* آنها که "بخاطر یک مشت دلار" هنر خود را فروختند و قلاده ای از طلا بر گردن انداختند.

* دیدن فیلم = خیانت به تمام خون های ریخته شده !

* با شرف‌ها با حیاها این فیلم و تحریم می کنن.

* میترسم این موج منفی سبب بشه که افراد بیشتری از سر کنجکاوی برن فیلم رو ببینن که چیه که این همه سروصدا کرده، کپی خیابونی این فیلم داره توزیع میشه، این افراد می‌تونن استفاده کنن.

* قلاده گردن شماهاست که ندیده تحریم میکنید بابا 1 سکانکس به بی گناهی ندا اختصتص داره

* محسن جان خفه شو لطفن

* اینجا پیج تحریم قلاده‌های طلاست، پس اینا که میان طرفداری میکنن دلیلش چیه؟ خوب تابلوست که شما ساندیس خورای شورای نظارت بر فضای مجازی هستین، راستی ساعتی چند می‌گیرین؟

* لعنت به تمام بازیگرای ... این فیلم

* قلاده‌های طلا= تعدادی ...  مثل شریفی نیا

 

* ننگ بر وطنفروشانی که حاضرند خود را بفروشند و هنر و هنرمند را لکه‌دار کنند.

* مثه اینکه قرار نیست سلحشورها و ده‌نمکی‌ها و شریفی‌نیاها و شمقدری‌ها و حامد کلاهداری ها تمام شوند.  واقعا متأسفم واسه مملکتی که دیگه سینماش هم داره خریده میشه.  امسال هم جشنواره فجر فیلم های خوبی داشت ولی فیلمی بانام قلاده های طلا کاری ازابوالقاسم طالبی آنچنان باتبلیغات سوء دربوق شیپور مافیای سینما قرارگرفت و آنچنان برای فروش آن درتهران تبلیغ شده بود که من و برخی دوستانم دربرف وباد مشهد درصف دیدن این فیلم ایستادیم و زمانیکه به داخل سینمارفتیم بسیارخوشحال بودیم. 

 

*داشتم باخودم می‌گفتم ایکاش همون موقع که اسم شریفی‌نیا رو در شروع فیلم دیدم سالن رو ترک می‌کردم.

* چقدر تعصب چشماتونو کور کرده!!!  فیلمی رو که ندیدید باهاش مخالفت می‌کنید!!!  زنده باد این دموکراسیتون!! زنده باد "زنده باد مخالف من" گفتنتون!!

* آخه چرا الکی حرف مفت می‌زنی برادر من؟! سالنهای اکران "گشت ارشاد" از قلاده‌های طلا هم بیشتره.اصلا حالا کی گفته این دو فیلم برابر هم هستند؟!!

* امین حیایی نیز مثل محمدرضا شریفی‌نیا یک خائن به مردم است... ما از امین حیایی متنفریم.... او دستش آغشته به خون مردم است....

* ما فلانی رو تحریم می‌کنیم، آخ مامان جون،احتمالا تحریم شما مثل تحریم نفتی غربی‌هاست، به خودتون برمیگرده.

* بابا بس کنید این مرده باد زنده بادها رو ... چیکار کرده بیچاره مگه ... فراموش کردید اونم یه انسانه و در امدش از همین راهه بازیگریه .... !

* تنفر از امین حیایی خیلی‌های دیگه هم بازیگر هستند....

* بعضی‌های اسمشون حیا داره ولی بی‌حیا هستند و برخی هم در اسمشان شریف هست ولی از همه بی‌شرف‌تر هستند.

 

 

 

با توجه به حملات ضد انقلابی فوق الذکر پیش بینی می شود، فروش فیلم قلاده های طلا بیش از پیش افزایش یابد.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: