اسرائیل تصمیمی برای مشارکت در کنفرانس خاورمیانه عاری از تسلیحات اتخاذ نکرده است
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
نسخه چاپیارسال به دوستان
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل:
اسرائیل تصمیمی برای مشارکت در کنفرانس خاورمیانه عاری از تسلیحات اتخاذ نکرده است

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی که بیش از 200 کلاهک هسته‌ای دارد اعلام کرد که اسرائیل هیچ تصمیمی برای مشارکت در کنفرانس خاورمیانه عاری از تسلیحات اتخاذ نکرده است.

خبرگزاری فارس: اسرائیل تصمیمی برای مشارکت در کنفرانس خاورمیانه عاری از تسلیحات اتخاذ نکرده است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "رون پروسور" نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت که کابینه اسرائیل هنوز هیچ تصمیمی برای حضور در کنفرانس "خاورمیانه عاری از تسلیحات اتمی" اتخاذ نکرده است.

وی ادامه داد تا زمانی که صلحی جامع در منطقه وجود نداشته باشد، هیچ توافقی درباره منطقه عاری از تسلیحات نمی‌تواند وجود داشته باشد.

سازمان ملل قصد دارد انتهای سال جاری کنفرانس "خاورمیانه عاری از تسلیحات اتمی" را برگزار کند و ابراز امیدواری کرده است که اسرائیل نیز در این نشست حضور یابد.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات اتمی در خاورمیانه به شمار می‌آید. این رژیم در زرادخانه‌های خود بیش از 200 کلاهک هسته‌ای دارد و تا کنون نیز پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی را نیز امضا نکرده است.

رون پروسور که با خبرگزاری فرانسه مصاحبه می‌کرد، افزود: اسرائیل فقط زمانی تمایلی برای پیوستن به منطقه عاری از تسلیحات اتمی خواهد داشت که صلحی فراگیر در منطقه حکمفرما باشد اما این چیزی است که ما احساس می‌کنیم کاملا فراهم نیست.

"بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل از اسرائیل درخواست کرده تا در کنفرانس خاومیانه عاری از تسلیحات اتمی مشارکت کند اما تل‌آویو هنوز هیچ پاسخی به درخواست سازمان ملل نداده است.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: