قوای سه گانه یک قرارگاه مقاومت و جهاد اقتصادی تشکیل دهند
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
نسخه چاپیارسال به دوستان
حجت‌الاسلام سالک در گفت‌وگو با فارس:
قوای سه گانه یک قرارگاه مقاومت و جهاد اقتصادی تشکیل دهند

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم اصفهان در دور نهم مجلس گفت:قوای سه گانه باید یک قرارگاه مقاومت اقتصادی را تشکیل دهند و همه ابعاد تحقق شعار استراتژیک امسال را شناسایی و اجرا کنند.

خبرگزاری فارس: قوای سه گانه یک قرارگاه مقاومت و جهاد اقتصادی تشکیل دهند

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده منتخب مردم اصفهان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین، این روز را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: باید دستاوردهای بی‌نظیر و کم‌نظیر انقلاب اسلامی را با تمام قوا و در همه ابعاد حفظ و تقویت و آنها را برای نسل جوان و آینده کشورمان تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه 98 و ۲ دهم درصد ملت ایران به شیوه حکومتی جمهوری اسلامی رای دادند، گفت:‌ ملت ایران با این رأی مسیر حرکت کشور و انقلاب را از مسیر طاغوت به سمت مسیر حق در چارچوب مبانی اسلام ناب محمدی(ص) با محوریت ولایت فقیه تغییر دادند.

نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس نهم ادامه داد: ‌تجلی «جمهوری اسلامی» در قالب «نظام ولایت فقیه» شکل گرفته است، که ملت بزرگ ایران آن را احیا کرده و امروز تبدیل به الگویی برای ملت‌های منطقه و جهان شده است و با گذشت زمان ابعاد حقیقی و این شیوه حکومتی آشکارتر نیز خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحولاتی که در جهان ایجاد کرده است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران نماد نبرد حق و باطل در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... است و بر اساس وعده‌های الهی در قرآن کریم، حاکمیت حق در زمین محقق خواهد شد و حکومت‌های طاغوت از بین خواهد رفت. کما اینکه به تدریج شاهد زوال و اضمحلال حکومت‌های دیکتاتور و استکباری در مقابل جمهوری اسلامی هستیم که نکته‌ای بسیار مهم است و این در حالی است که دشمنان همه تلاش خود را برای نابودی جمهوری اسلامی به کار بسته‌اند.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و موج بیداری در جهان گفت:‌ ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب بیداری ۹۹ درصدی ملت‌ها در مقابل یک درصد حاکمان سلطه‌گر و سرمایه‌دار ضد انسان و بشر شده است که شبکه صهیونیزم جهانی و مفسدین جهان را تشکیل می‌دهند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: رمز موفقیت ملت ما در این راه؛ بصیرت، معرفت، کمال طلبی و اتحاد در پیروی از ولایت فقیه بوده است و ما باید هوشیار باشیم و این رموز موفقیت را حفظ و تقویت و آن را برای نسل جدید تبیین کنیم و اگر به این مسئله کم‌توجهی کنیم دچار مشکلات خواهیم شد.

سالک در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی » گفت:‌ این نامگذاری بر اساس مطالعات دقیق و استراتژی قوی نظام بوده است. همانطور که جمهوری اسلامی در بسیاری از ابعاد موفقیت‌های بزرگی بدست آمده است، کسب موفقیت در حوزه اقتصادی نیز بسیار حائز اهمیت است و شعار جهاد اقتصادی در همین راستا است.

وی ادامه داد: برای تحقق جهاد اقتصادی نیاز به «حمایت از تولید ملی و داخلی» است که بسیار مهم و اساسی است. رفع بسیاری از معضلات اقتصادی بستگی به تحقق این شعار دارد که دولت و مجلس باید با همکاری و بسترسازی مناسب، آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند و موانع را برطرف کنند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان گفت: قوای سه گانه باید یک قرارگاه مقاومت اقتصادی را تشکیل دهند و همه ابعاد تحقق این شعار استراتژیک را شناسایی و اجرا کنند.

نماینده منتخب مردم اصفهان در دور نهم مجلس خاطرنشان کرد: شبکه نفوذ صهیونیسم جهانی و کارتل‌های یهود و صهیونیسم همواره سعی داشته است با سناریوهای پیچیده به اسلام و نظام اسلامی ضربه بزند. معتقدم دشمنی نظام سلطه پیچیده و عمیق است که باید مسئولان ذی‌ربط زوایای پنهان و آشکار مسئله را شناسایی و با هوشیاری اسلامی آنها را خنثی کنند.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با تحقق شعار امسال و گام بزرگ و موثر در استقلال اقتصادی کشور برداشته شود و دستاوردهای جمهوری اسلامی برای مردم کشورمان و ملت‌های دنیا آشکارتر شود.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: