تخت خواب سه نفره
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
دیشب  پسرم مدام اصرار داشت با پدرش توی یک تخت بخوابیم. بالاخره  شوهرم اومد تو اتاق و توی تخت سه نفره خوابیدیم.پسرم کلی ذوق کرده بود سرش رو گذاشته بود روی متکای من تا تا پدرش جای بیشتری داشته باشد.هی دست های من و پدرش را توی دست هایش میگرفت و با خوش حالی  میخندید از ذوق خوابش نمیبرد.اما بیست دقیقه بغد شوهرم پا شد و رفت سر جای خودش.گفت که بدخواب میشود و  صبح تمرکز لازم برای کار را ندارد .پسرم بغض کرد و دور از من خوابید.بغلش کردم و پرسیدم عشق من برات کافی نیست و گفت نه.محبت پدرش را میخواهد.وقتی من و پدرش پهلوی هم نشسته ایم میپرسد من هم بیایم و شوهرم به شوخی میگوید نه و پسرم هر بار دلش میشکند.میپرسد چرا بابا دوستم ندارد.صد بار به شوهرم گفنه ام این شوخی ها درست نیست  اما گوش شنوایی ندارد.

بگذریم. دیشب پسم را بغل کردم و کلی دلقک بازی درآوردم تا خندید و گفتم بابا دوستت دارد فقط نگران است وقت خواب دست و پایش به صورتت بخورد و اسیب ببینی.

راستی اسم وبلگ شهرزاد این بود:خواب هایی که تعقیبم میکنند.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: