آخرین وضعیت کوهنورد حادثه دیده در مسیر جنوبی دماوند
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

آخرین وضعیت کوهنورد حادثه دیده در مسیر جنوبی دماوند: 

انجمن پزشکی کوهستان ایران: پیرو حادثه ادم مغزی برای یکی از کوهنوردان بندرعباسی که در جریان صعوئد به قله روز چهار شنبه 4 مرداد ماه اتفاق افتاد خوشبختانه وی پس از اعزام با هلی کوپتر به بیمارستان میلاد و پس از درمان ها و بررسی های کامل و یک روز بستری در شرایط عمومی و بالینی خوب روز پنج شنبه از بیمارستان میلاد مرخص گردید. 

در جریان درمان این بانوی کوهنورد بندرعباسی یکی از همکاران پزشک فدراسیون کوهنوردی جناب آقای دکتر فریدون بیاتانی که تیم فوق را همراهی می نمودند زحمات زیادی در درمان وی در بارگاه سوم کشیدند و تحت درمان های موثر دارویی بیماری ارتفاع قراردادند که لازم است از زحمات ایشان قدردانی و تشکر گردد.   

مسلما سلامت این کوهنورد نتیجه تلاش ایشان(جناب دکتر بیاتانی دبیر کارگروه پزشکی، جستجو و نجات فدراسیون) و همه تلاشگران عرصه پزشکی و امداد و نجات کوهستان بوده که همیشه سعی شان در سلامت و ایمنی کوهنوردان بوده و می باشد. 

در گزارش قبلی حادثه نام ایشان از گزارش  از قلم افتاده بود که از ایشان پوزش می طلبیم.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: