حادثه در مسیر جنوبی دماوند
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

کوهنورد بندرعباسی در مسیر جنوبی دماوند دچار ادم مغژی گردید: 

انجمن پزشکی کوهستان ایران: یک تیم کوهنوردی از طرف وزارت نیرو با تعداد 100 نفر از کوهنوردان گروه های تحت پوشش این وزارت خانه جهت صعود به قله دماوند اقدام نمودند که یکی از آنان در ارتفاع 4900 متری دچار ادم مغزی گردید. 

این بانوی کوهنورد بعد از شب مانی در بارگاه سوم دماوند صبح امروز چهارشنبه 4 مرداد ماه 94 به همراه تیم وزارت نیرو اقدام به صعود نمود که در میانه راه دچار ادم مغزی شدید و بدنبال آن دچار کما گردید. همراهان وی پس از انتقال ایشان به بارگاه سوم و پیشرفت بیماری ارتفاع کوهنورد مزبور تقاضای کمک از نیروهای امداد و نجات کوهستان نمودند. 

اولین تماس های امداد ساعت 7.40 صبح با بخش جستجو و نجات کوهستان فدراسیون کوهنوردی انجام شد و در بارگاه سوم پس از انجام اقدامات درمانی و عدم بهبودی وی و شرایط خطرناک بیمار تقاضای اعزام هلی کوپتر شد که در ساعت 10.30 هلی کوپتر امداد هلال احمر به منطقه اعزام و نسبت به انتقال وی اقدام نمود و بلافاصله به بیمارستان میلاد تهران منتقل شد. 

خوشبختانه پس از انجام اقدامات درمانی و کاعش ارتفاع وضعیت ایشان بهبود یافته و در حال حاضر در بیمارستان بستری و از حال عمومی خوبی برخوردارند. 

لازم است از کلیه نیروهای امداد و نجات کوهستان هلال احمر و همچنین آقای "عباس ازوجی " نماینده فدراسیون در بارگاه سوم و همچنین خدمه پرواز و آقای "داود لشکری" مسئول پایگاه امداد و نجات کوهستان پلور و همنوردان وی تشکر و قدردانی گردد.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: