باز هم حادثه در دماوند؛ این بار برای کوهنورد کردستانی
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

باز هم حادثه در دماوند؛ این بار برای کوهنورد کردستانی:

انجمن پزشکی کوهستان ایران: بنابر گزارش های ارسالی صبح دیروز جمعه 30 مرداد ماه 1394 یک تیم کوهنوردی از استان کردستان(تیم دانشگاه علوم پزشکی کردستان) که جهت صعود قله دماوند به منطقه اعزام شده بودند در بارگاه سوم بدلیل شرایط نامناسب بیماری قلبی برای یکی از همنوردان خود دچار مشکل گردیدند.

این تیم به سرپرستی آقای  . . .  در روز پنجشنبه 29 مرداد ماه 1394 به بارگاه سوم صعود نموده و روز جمعه بدون توجه به وضعیت یکی از همنوردان خود که دارای مشکل و سابقه بیماری قلبی بوده اقدام به صعود قله دماوند می کنند که در روز جمعه کوهنورد مزبور دچار علائم و حمله قلبی شده و با توجه شرایط خطرناک حضور در ارتفاع برای وی و تنها بودن در ارتفاع 4200 متری بارگاه سوم کوهنوردان حاضر در بارگاه سوم از نیروهای امداد و نجات تقاضای کمک می نمایند که در نهایت کوهنورد مزبور با امداد هوایی هلال احمر و اعزام یک فروند هلی کوپتر به بیمارستانی در تهران منتقل می گردد.

لازم است از زحمات و تلاشهای بیدریغ کادر پروازی معاونت امداد و نجات هلال احمر قدردانی بعمل آید.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: