چرا زنها جذب مردهایی می شوند که با آنها خوب رفتار نمی کنند؟
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

تحقیقات نشان داده است که زنها اغلب جذب مردهای بد می شوند و در بسیاری موارد در کنار مردی که با آنها بد رفتار می کند میمانند.

برای یافتن دلیل این موضوع باید بدانیم که زنان جذب چه صفاتی از یک مرد می شوند؟

زنها معمولا جذب مردهای قدرتمند، درشت هیکل، دارای اعتماد به نفس بالا، مستقل و با اراده می شوند. آنها مردی را می خواهند که پای حرفش بایستد و قدرت کافی برای حمایت از آنها داشته باشد. زیرا زنان در یک رابطه به دنبال آرامش هستند و می خواهند همسرشان به فکر تامین نیازهای زندگی باشد تا آنها آرامش داشته باشند و دغدغه مسائل مختلف را نداشته باشند. آنها می خواهند از آینده نترسند و نگران اتفاقات مختلف نباشند، می خواهند کسی را داشته باشند تا حامی آنها باشد و بتوانند در زندگی به او تکیه کنند.

این خواست زنان به گذشته های دور باز می گردد، زمانیکه زن مشغول نگهداری از بچه ها و پخت غذا بود و مرد مسئولیت شکار و پیدا کردن ابزار مورد نیاز خانواده را بر عهده داشت. زن برای اینکه بتواند مراقب بچه ها باشد و به نیاز های آنها بپردازد باید می دانست که مردی هست که مراقب او و خانواده است و خوراک خانواده را تامین می کند.

بنابراین نیاز زن به آرامش به اعصار گذشته باز می گردد و با وجود گذشت قرنها و تغییر شرایط جامعه نیاز غریضی زنان به اطمینان از شرایط موجود از بین نرفته است و باعث شده آنها به دنبال مردی باشند که توانایی تامین این نیاز را داشته باشد.

بهتر است یکبار دیگر به صفات مورد توجه اکثر زنان در یک مرد بر گردیم ; مردانی قدرتمند، درشت هیکل، مستقل و با اراده. وقتی چنین مردهایی را تصور می کنیم متوجه می شویم که چنین مردانی کمتر آرام ، سر به راه ، مهربان و صبور هستند. آنها معمولا هر چه را که بخواهند انجام می دهند و برای عقاید خود می جنگند.

زنان ترجیح می دهند یک مرد قدرتمند باشد تا بتواند از آنها حفاظت کند تا اینکه وابسته باشد و ضعیف. بنابراین باید فهمیده باشید که چرا ما زنان جذب مردانی می شویم که گاهی خودمان از داشتن آنها تعجب می کنیم!!



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: