خانواده هیپو
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

خانواده هیپو، ظاهراً ربط چندانی به اسم دختر و وبلاگ اسم دختر نداره، ولی از باب تفنن هم که شده، فکر می کنم برای بازدیدکننده ها جالب باشه. دوستان برای مشاهده مطالب مربوط به موضوع اصلی وبلاگ اسم دختر زیبا می توانند به مطلب پایین تر مراجعه کنند.

لینک سایت هیپو

خانواده هیپو، ربط چندانی به اسم دختر و وبلاگ اسم دختر نداره، ولی از باب تفنن هم که شده، فکر می کنم برای بازدیدکننده ها جالب باشه. دوستان برای مشاهده مطالب مربوط به موضوع اصلی وبلاگ اسم دختر زیبا می توانند به مطلب پایین تر مراجعه کنند.

خانواده شاد هیپو یا هپی هیپو فمیلی (happy hipoo family) شکلک های عروسکی خوشگلی به ابعاد 7در4 سانتی متر هستند که برای استفاده روی یخچال به صورت آهنربا دار یا به صورت پیکسل پشت سنجاق دار و نیز جا کلیدی ساخته می شوند و در مدت زمان کمی به صورت غافلگیرکننده ای مورد استقبال کودکان و والدین قرار گرفته اند.

وبلاگ این کار قشنگ www.hipoo.ir هست که جدیداً راه افتاده و شما می توانید عروسک های تخت خوشگل و در عین حال بسیار ارزان قیمت را در آن وبلاگ مشاهده کنید.

ایده این کار خیلی برایم جالب بود و با اجازه بازدیدکنندگان عزیز وبلاگ اسم دختر، این مطلب را به این ایده اختصاص دادم و در ادامه چند عکس خوشگل از عروسک های هیپو رو براتون می ذارم.

 

 



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 853
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: