من مسلمان دوستدار محمد هستم
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

عکس و چاپ روزنامه شارلی و اهانت به پیامبر اسلام کاریکاتور و عکس نشریه شارلی ابدو چارلی و اعلام توهین به پیامبر و مسلمانان باعث ایجاد خشم و نفرت عموم مسلمانان در تمام کشورها و حتی ملتهایی که مسلمان نیز نیستند شده است و نسبت به این مسئله معترض شده و در جای جای نقاط مختلف کشورمان و در دیگر کشورها تظاهرات و تجمعات و طومارها و اعتراضات گسترده ای نسبت به این موضع گیری اخیر این روزنامه و توهینش صورت پذیرفت که مسلمانان جهان خواهان مجازات و توقیف روزنامه و مسئولان این روزنامه وابسته به نیروهای خاص شدند.

مجله فرانسویِ "شارلی ابدو" قصد دارد در شماره بعدی خود، دوباره کاریکاتورهایی را در توهین به پیامبر اسلام (ص) به 16 زبان جهان منتشر کند.

"ریشا مالکا" وکیل روزنامه شارلی ابدو، تاکید کرد که بازماندگانِ تحریریه این هفته نامه، در شماره بعدی کاریکاتورهایی درباره حضرت محمد (ص) و دیگر شخصیت ها منتشر خواهند کرد تا تاکید کنند که کارمندان این مجله، کوتاه نمی آیند.

"اریک پورتو" رئیس امور مالی مجله، به خبرگزاری فرانسه گفت: شماره آینده ی مجله، فقط توسط کارمندانِ باقی مانده ی شارلی ابدو تهیه شده است و این مجله، پیشنهادهایی را که از کاریکاتوریستهای فرانسه و دیگر کشورهایی که دریافت کرده است، نپذیرفت.

مسؤولان این مجله فرانسوی تصمیم دارند که تیراژ یک میلیونی خود را به سه میلیون افزایش دهند.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: