سفرِ 10 روزه تیم تکواندوی آلمانی ها در ایران
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

در حالیکه روزشمار آغاز مسابقات قهرمانی جهان عدد 10 را نشان می دهد، ملی پوشان تیم ملی آلمان که با 5 تکواندوکار و یک مربی به ایران سفر کرده بودند، پس از اردو و تمرینی 10 روزه در ایران، راهی کشور آلمان شدند تا پس از استراحتی کوتاه مدت از آنجا به سرزمینِ تزارها سفر کنند و با 6 هوگوپوش رو در روی رقبای جهانی خود قرار بگیرند.



آنها در این سفر 10 روزه به ایران، پس از چند جلسه تمرین سخت و نفس گیر، با ملی پوشان کشورمان دوستی بسیار خوبی برقرار کردند و امیدوارند بار دیگر و برای برپایی تمرینات مشترک، ملی پوشان کشورمان را چه در آلمان و چه در ایران ببینند.

"لونت تونکات" قهرمان اروپا که شرایط بسیار خوبی را در رنکینگ المپیکی وزن دوم دارد، مهمترین حریفش در مسابقات جهانی فرزان عاشورزاده خواهد بود، او در خصوص حریف ایرانی اش در روسیه گفت: « فرزان بازیکن بسیار خوبی است، او ورزشکاری است که در عرض 6 ماه خودش را در تکواندوی جهان و رده سنی بزرگسالان مطرح کرد و حالا نفر اول رنکینگ جهان و المپیک است. قطعا یکی از حریفان سرسخت من در مسابقات جهانی، فرزان است. البته کشورهایی مثل مکزیک، آلمان، چین و استرالیا نیز تکواندوکاران خوبی در اختیار دارند.»


 

وی در پاسخ به این سوال که تمرینات آلمانی ها با ایرانی ها چقدر متفاوت است؟ اظهار داشت: «تمرینات شما خیلی سخت است. بازیکنان ایرانی سخت تمرین می کنند و خب به همین دلیل نتایج بسیار خوبی را بدست می آورند. ما در آلمان اینطور نیستیم. بازیکنان در باشگاههای خودشان تمرین می کنند و کنار هم نیستند. شاید برای مدتی کم با یکدیگر تمرین کنند. به نظرم سیستم شما برای قهرمانی بهتر است چرا که حضور مداوم در اردوها باعث دوستی بین بازیکنان می شود و تمرینات هم به صورت منظم پیگیری خواهد شد. من به تکواندوی ایران از یک تا صد، بالاترین نمره یعنی عدد 100 را می دهم.»



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 693
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: