کاپیتان تیم ملی بانوان: به جهانی بعنوان یک رویداد تکرارنشدنی نگاه می کنم
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

اکرم خدابنده، تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم ایران گفت: جهانی برای من یک رویداد تکرار نشدنی است، به خودم گفته ام شاید دیگر نتوانم در این مسابقه مهم حضور داشته باشم، پس باتمام وجودم در شیاپ جانگ مبارزه می کنم و برای بهترین نتیجه تلاش خواهم کرد.

کاپیتان تیم ملی تکواندوی بانوان، در این یکسال هرچه مسابقه رفته است دست پر بازگشته اما در آخرین رویدادی که حضور پیدا کرد، در هلند و برای نخستین بار از کسب مدال بازماند.


اکرم خدابنده که اولین سابقه حضورش در مسابقات جهانی را تجربه می کند، می خواهد همانند سایر مسابقاتش، اولین مدال خود را دشت کند تا در پایان سال 2015 با کسب جایگاه مناسب در رنکینک المپیک، راهی آوردگاه ریو 2016 شود.

او می گوید:

 می خواهم بازیکن پرافتخاری باشم و برای همین شکست من را ناراحت می کنم آنهم زمانیکه باعث شود هیچ مدالی را بدست نیاورم. نمی خواهم نامم جزو بازیکنانی باشد که رویش حساب نمی کنند و بدون مدال از مسابقاتش بر می گردد. دوست دارم مثل فرزان عاشورزاده همیشه با بهترین و خوش رنگترین مدالها برگردم.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: