صحبت های دلنشین ریاست محترم فدراسیون تکواندو
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

سید محمد پولادگر، در گفت و گویی با سایت فدراسیون تکواندو از حاشیه ها و اتفاقات سال 93 گفت. او از نتایج سال 93 تکواندو راضی است اما معتقد است؛ 94 سال برداشت تکواندو خواهد بود.



 من می گویم "سال برداشت". چراکه 94 سال قبل از المپیک است، خیلی ها می گویند المپیک سال برداشت است اما من معتقدم قبل از المپیک سال برداشت خواهد بود.

المپیک جای قهرمانان ویژه ای است و گرفتن مجوز حضور در المپیک، یک موفقیت است و این یعنی یک برداشت و فصل دیگر، حضور در المپیک و پرواز در اوج است.

 «فاصله بین فراز در بالاترین نقطه و فرود در پایین ترین نقطه بسیار کم و کوتاه است. اگر نتوانیم شخصیت قهرمانی پیدا کنیم، خیلی زود نام قهرمانی ما نیز از بین می رود.»


من همیشه به بازیکنانمان توصیه کرده ام که به شخصیت قهرمانی توجه کنند و خدا را شکر، که این مساله در ورزشکاران ما به خوبی قابل مشاهده است. بازهم از این فرصت استفاده می کنم و می گویم که

«قهرمانانِ ما به دنبال شهرت نباشند. سعی کنند محبوب باشند تا مشهور»

چراکه حُبی که در دلِ مردم سرزمینِ مان می رود، همیشه در شرایط سخت یاور آن ها خواهد بود و این دعای مردم است که آنها را کمک می کند.

اما شهرت بغیر از اینکه آن ها را آسیب پذیر کند، فایده و ثمره ای نخواهد داشت و از این جهت همیشه خوشحال بوده ام که بازیکنان ما به این نکته توجه ویژه ای دارند.

قصد و هدف همه ما این است که پرچم و نام کشورِ ما در تمامی رویدادها با اقتدار به اهتزاز درآید. اگر امروز ورزش ایران در جهان عرض اندام می کند به خاطر آن دسته از عزیزانی است که برای تقویت و بُنیه این کشور، از جانِ خود گذشتند.

 



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: