اظهارات فمینیستی و ضد مرد فهیمه فرهمند پور
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

موضع گیری "فرهمندپور" علیه سرمایه گذاری برای آموزش و اعتلای فکری مردان

سایت صراط گزارشی را از سخنرانی خانم فهیمه فرهمند پور (مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده  دولت آقای روحانی) ذکر کرده که در آن جمله جالبی از ایشان عنوان شده که خوراک این مطلب وبلاگ ماست.

در خبر آمده است:

"وی متولی آموزش زنان و مردان را آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: مسئله زنان در جامعه مسئله زنان نیست بلکه برای همه مخاطبان جامعه است. مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده تصریح کرد: سلامت، آموزش، امنیت و قوت روان زنان برای جامعه هزینه نیست بلکه سرمایه آن است. وی با اشاره به اینکه حدود ۸ درصد مخاطبین دوره های آموزشی و مهارت های زندگی مردان هستند، اظهارداشت: چطور انتظار دارید که خانواده بدلیل توجه بیشتر به مردان در جامعه تحکیم پیدا کند."

برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

فهمیه فرهمند پور

 

حالا سوال و انتقاد چالشی ما به این خانم محترم این است که:

1- مگر مردان 51 درصد جامعه را تشکیل نمی دهند؟ پس لزوما باید 51 درصد بودجه فرهنگی و اجتماعی کشور برای پسران و مردان خرج گردد.

2- شما که دانشگاهی و تحصیل کرده هستی بهتر از عامه جامعه می فهمی که «آموزش» اهمیت و نقش تعیین کننده ای  در ارتقای سطح زندگی انسان دارد. ولی تعجب برانگیز است که علیه آموزش و سرمایه گذاری برای اعتلای مردان موضع گیری می کنید؟

3- علت بی توجهی و عدم رغبت مردان به کلاس های زنانه و بی خاصیت شما، به خاطر ذات فمینیستی آنهاست. شما می خواهید مطالبی که خودتان نوشته اید و با فطرت مردانه پسرها و مردانه ناسازگار است مورد توجه مردان قرار بگیرد و آنها از این برنامه ها استقبال کنند؟

4- ضمنا مگر چند رسانه و روزنامه و مجله و سایت و برنامه تلویزیونی بر روی مسائل و مشکلات «مردان» تمرکز کرده اند که توقع دارید مردان نسبت به مطالبات جنسیتی و اعتلای فکری و فرهنگی خود حساس باشند؟

5- اگر می خواهیم مردان از برنامه های فرهنگی استقبال کنند باید همان طور که بودجه های کلانی برای «جنس زن» اختصاص می دهیم و مطالبات و مشکلات آنها را به تیتر یک رسانه های خبری تبدیل می کنیم و حساسیت عمومی را برای مشکلات آنها بر می انگیزیم می بایست برای مردان نیز سرمایه گذاری کنیم. مطمئن هستم که شما بهتر از من به این مسئله واقفید! ولی نمی دانم چرا به جای ارائه راه حل صحیح، مسئله را پاک کرده اید و در برابر آموزش و اعتلای مردان موضع گرفته اید؟

6- اگر شما مخالف ارتقای سطح فکری مردان جامعه و هوشمند شدن آنها در قبال کلاه گشادی که «فمینیست های چادری» طی سی سال اخیر بر سرشان گذاشته اند هستید که حرفی با شما نداریم. ولی اگر دغدغه حفظ بنیان خانواده را دارید، مردان نیمی از این پیوند را تشکیل می دهند که اتفاقا مهمترین بخش آن نیز هستند. زیرا اگر مردی پا پیش نگذارد و به خواستگاری دختر و زنی نرود این پیوند مقدس شکل نمی گیرد.

7- در رد حرف شما به راهکار های استقبال مردان از برنامه های فرهنگی برای خانواده اشاره می نماییم:

الف: حمایت از شکل گیری جنبش ها و سمن های جنسیتی مردان (الآن حتی یک سمن مرد محور نداریم ولی در عوض حدود 1800 سمن جنسیتی زنانه فعال در کشور داریم)

ب: حمایت از روزنامه ها و مجلات جنسیتی مردان و تکلیف کردن روزنامه ها برای پوشش دادن مسائل و مشکلات مردان با عنوان کردن «مردان و پسران» در تیتر های خود به جای کلی گویی.

ج.  ایجاد برنامه های فرهنگی مردان با سپردن سرفصل های برنامه به دست فعالان حقوق مرد و تدوین برنامه ها با توجه به رویکرد جنسیتی مردان (به جای آنکه مفاهیم فمینیستی را در لابلای کتاب ها و متون بگنجانیم)

 

نتیجه آنکه: 12 میلیون جوان مجرد در کشور داریم که نصف آنها پسر هستند. تا وقتی پسران از لحاظ اقتصادی و فرهنگی توانایی ازدواج نداشته باشند به خواستگاری دخترها نخواهند رفت و کاهش آمار ازدواج به معنای «تزلزل بنیان خانواده» به دلیل رو آوردن جوانان به روابط نامشروع است.

سند: لینک مطلب در صراط / عکس مطلب

 

به نقل از  فمینیسیم و ارتش سری روشنفکران



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: