ازدواج دختر ایرانی
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

 

 ازدواج

ازدواج، یعنی یک پیوند مقدس که همه نیازهای عاطفی، احساسی، روانی، معنوی، جسمی و جنسی دختر و پسر جوان را بر طرف می کند.

بهترین و موفق ترین ازدواج، یک ازدواج آگاهانه است. انتخابی از روی منطق، شعور و احساسی خوشایند برای دختر و پسری که کاملا به بلوغ اجتماعی، عقلی، جسمی و جنسی رسیده باشند. در واقع آگاهی از جنبه های مختلف ازدواج، مثل روابط متقابل همسران، چگونگی برخورد با مشکلات و... می تواند تا حد زیادی به موفقیت یک زندگی مشترک کمک کند.

ولی ما دو نوع مشکلات داریم: مشکلات طبیعی و مشکلات مصنوعی.

مشکلات طبیعی، همان مشکلاتی هستند که اکثر افراد با آن مواجه هستند و باید در برابر آن آمادگی داشته باشند، مانند مشکلات مالی، شغلی و ... نمی توان گفت این مشکلات خیلی پیچیده و بغرنج است، یا اینکه مانع جدی برای ازدواج است.

اما مشکلات مصنوعی، آن دسته از مشکلاتی است که افراد با سختگیریهای بی دلیل برای خود ایجاد می کنند، و مسائلی را که می تواند به راحتی حل و فصل شود یا با کمی گذشت قابل حل است به یک بحران تبدیل می کنند.        

 در زمینه مشکلات موجود، دخترها بیشتر مقصرند یا پسرها؟

  به نظر بنده در درجه اول خانواده ها مقصرند و پس از آن جوانان، اعم از دخترها و پسرها. چرا که خانواده برای فرزندان الگوسازی می کند و جوانان در خانواده یاد می گیرند که چگونه ملاکهای خود را اولویت بندی کنند و به چه چیزهایی اهمیت بدهند.

از طرفی هم می توان گفت تا حدودی پسرها مقصر هستند که روحیه امید را از دست داده اند و دخترها هم تا حدودی مقصرند که زیاد چشم و هم چشمی دارند و به همان نسبت که تحصیلاتشان بالا رفته سطح توقعاتشان نیز بالا رفته و مقایساتی که انجام می دهند بعضا مشکل ساز است

یک تعریف برای همسر ایده ال

 خدمت شما عرض کنم که در ادبیات مذهبی خودمان بهترین تعبیرها را برای همسر ایده ال داریم. در ادبیات مذهبی ما خانه و بیت مقدس است و مهم تر از آن پیامبر فرموده اند هیچ بنایی نزد خدا محبوبتر از خانواده نیست. بنا بر این خانه سکوی پرش است، هم برای زن و هم برای مرد. بنابراین بهترین همسر کسی است که باعث رشد معنوی، رشد روانی، رشد اجتماعی و رشد اخلاقی طرف مقابل بشود.

ولذا در تعابیر داریم که جهاد یک زن، خوب همسر داری کردن است و این یعنی از همه جهات برای یکدیگر سکوی پرش و باعث رشد و تکامل باشند.

 

 

 

ازدواج دختر ایرانی



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج دختر ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 1078
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: