یا خود ارضایی دختران باعث نازایی میشود؟
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
آیا خود ارضایی دختران باعث نازایی میشود؟ این نقل به مضمون سوالی بود که یکی از بازدید کنندگان وبلاگ عوارض خود ارضایی در دختر ها به اسم سارا بصورت فینگلیش پرسیده بود و پاسخ به سوال آیا خود ارضایی دختران باعث نازایی میشود در ادامه خواهد آمد


پاسخ: خیر (در صورت زیاده روی عمل خود ارضایی امکان ناباروری و نازایی ممکن است)، البته خود ارضایی دختران به این راحتی باعث نازایی در آنها نخواهد شد ولی ممکن است در صورت تکرار عمل قبیح و خانمانسوز خود ارضایی دچار عوارض مختلفی از جمله آسیب دیدن پرده بکارت (آسیب دیدگی در این محل بخاطر عمل خود ارضایی جزو موارد نادر محسوب میشود که به نوع پرده بکارت و نوع انجام خود ارضایی مربوط است پس زیاد نگران از دست دادن پرده بکارت خود نباشید ولی با این حال مواظبت کنید یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی باضافه بدبخت کردن خانواده و اطرافیان) ، ضعف جسمانی، مشکلات جنسی بعد ازدواج مانند ارضا نشدن هنگام مقاربت با همسر و غیره خواهید شد (با ترک خود ارضایی و گذشت زمان بهبود خواهید یافت) ، که همه این عوارض بستگی به نوع و چگونگی انجام خود ارضایی و تکرار این عمل نادرست و بسیار زشت دارد و در دختران این عوارض به بنیه و وضعیت جسمانی، نوع تغذیه و حتی آب و هوای شهری که در آن ساکن هستند هم مربوط است و میتوانید با رجوع به پزشک متخصص نوع وضعیت جسمانی و آسیب های احتمالی را بررسی کنید.



عوارض خود ارضایی

مهم:


از آنجایی که بعد از خود ارضایی میزان زیادی کلسیم از بدن خارج می شود، فرد احساس خستگی شدید در استخوان ها می کند و ممکن است دچار کوفتگی پا شود. لازم به ذکر است که استخوان های تنومند نشان دهنده ی میزان قدرت فرد هستند. همانطور که می دانید گلبول های قرمز خونی و پلاکت ها در مغز استخوان تولید می شوند. فرد جوانی که خودارضایی می کند، اجازه نمی دهد که مایع مغز استخوان به خوبی شکل بگیرد و باید تا آخر عمر خود شاهد عواقب آن باشد. زمانیکه فسفر بیش از حد طبیعی به واسطه خودارضایی از بدن خارج می شود، مشکلات عصبی از قبیل رعشه برای فرد ایجاد می شود. در زمان خود ارضایی لسیتین نیز از بدن خارج می شود که این امر سبب فرسودگی سیستم عصبی می شود و به مرور زمان موجبات بیحالی، ضعف اعصاب و نهایتاٌ مرگ تدریجی سلول های عصبی را فراهم خواهد آورد.


خود ارضایی در دختران امری زجر آور و دردناک قلمداد می شود. 


"مطالعات فیلسوفانه ای که عمیقاً بر روی عملکرد غده های درون ریز متمرکز شده اند، بر این باروند که بدن طی فرایند خودانزالی انرژی بی شائبه ای را از دست می دهد. چه بسیار افرادی زیادی با چهره های زیبا بوده اند که در اثر انجام این کار زیبایی خود را از دست داده اند! چه بسیار مغزهایی که منحط و فاسد شده اند! و ... همه و همه ی این وقایع به دلیل آن است که انزال در شرایط و موقیعت و زمان مناسب انجام نپذیرفته."



"آمار و ارقام گویای این مطلب هستند که این روزها خود ارضایی در خانم ها و آقایون جوان بیش از پیش باب شده است. بیمارستان های روانی مملو از زنان و مردانی هستند که مغزشان به دلیل خودارضایی بیمار گشته. تیمارستان، مقصد نهایی فردی است که به خودارضایی اعتیاد پیدا می کند."


خود ارضایی در دختران:

خودارضایی در خانم ها نیز به چشم می خورد و این امر، هم دردناک است و هم زجر آور. برخی از مضرات در خانم ها و آقایون مشابه است: اختلال در رشد سیستم عصبی، مغز، خستگی، از دست دادن انرژی و سر زندگی، کاهش قدرت حافظه و عدم تمایل به جنس مخالف. در خانم ها شاهد ناباروری نیز خواهیم بود. بدترین پی آمدی که در خانم ها می توان مشاهده کرد رفتارهای متعارض روانی-اجتماعی است. خانم هایی که مرتکب این امر می شوند به مروز زمان نمی توانند با هیچ مردی ارتباط جنسی برقرار کنند چرا که به تدریج توانایی های اولیه جنسی خود را از دست میدهند. خانمی که خود ارضایی نمی کند، همچنان سرزندگی، زیبایی، برق چشمان، و توانایی جذب بالای خود را حفظ خواهد نمود. خانم ها باید از مشاهده ی تصاویر محرک جنسی خودداری کنند، در مکالمات مبتذل شرکت نکنند، و فقط با افراد شایسته ارتباط دوستی برقرار کنند.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: