اتنخاب دانشجوی نمونه در منطقه المان
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه آلمان
تاریخ: 16 نوامبر 2011                                                                    

دبیران محترم مجمع انجمنهای اسلامی دانشجویان منطقه آلمان
سلام علیکم
 
احتراما به استحضار می رساند نظر به فرارسیدن شانزدهم آذر ماه، روز دانشجو و در جهت گرامیداشت این روز شورای مرکزی مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه آلمان به منظور شناسایی و معرفی الگوی مناسب دانشجویی، افزایش مراتب معنوی، ترغیب دانشجویان به پایبندی به هویت ملی و با هدف افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی استعدادهای برتر علمی و فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در آلمان، تصمیم به برگزاری نخستین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه ایرانی شاغل به تحصیل در آلمان در هر یک از مقاطع تحصیلی گرفته است. لذا دبیران محترم ضمن اطلاع رسانی سریع به اعضای محترم انجمن ها، ظرف مدت دو هفته نسبت به ارسال اسامی و مدارک داوطلبین شرکت در انتخابات اقدام نمایند.
شرایط شرکت کنندگان عبارتست از:
حداقل یک نیم سال از زمان تحصیل آنان در آلمان گذشته باشد و حدکثر یک نیم سال از فراغت تحصیلی آنان گذشته باشد.  فعالیتهای انجام شده در بازه زمانی دسامبر2010 تا نوامبر 2011 باشد. لمان
 
 
اولویت های انتخاب دانشجویان نمونه شامل موارد ذیل خواهد بود:
1- چاپ مقالات در مجلات نمایه شده معتبر خارجی ( هر مقاله یک تا سه نفره 5 امتیاز/ چهار تا شش نفره 4 امتیاز/ با مولفین بالاتر 3 امتیاز)
2- چاپ مقالات در مجلات معتبر داخل کشور ( هر مقاله یک تا سه نفره 5 امتیاز/ چهار تا شش نفره 4 امتیاز/ با مولفین بالاتر 3 امتیاز)
3- شرکت در همایشها و کنفرانس ها ( با ارئه مقاله هر مورد 2 امتیاز/ بدون ارائه مقاله 1 امتیاز)
4- اقدام در جهت انتقال دانش فنی و تکنولوژی از کشور محل تحصیل به ایران ( هر مورد10 امتیاز مشتمل بر عضویت در هیات علمی و اجرایی کنفرانسها، برگزاری کارگاههای آموزشی در داخل کشور، دخالت در اخذ پذیرش برای سایر دانشجویان ایرانی از دپارتمان محل تحصیل، انتقال تکنولوژی و متد خاص و یا دستگاههای ویژه به داخل کشور، حسب نظر هیات داوران)
5- اقدام در جهت برقراری ارتباط علمی بین دانشگاه و اساتید محل تحصیل با اساتید و گروههای مربوطه در ایران ( هر مورد 10 امتیاز مشتمل بر دعوت از اساتید خارجی برای حضور در ایران و یا دعوت از اساتید ایرانی جهت حضور در دپارتمان محل تحصیل، برقراری ارتباط علمی کوتاه مدت و یا بلند مدت از طریق دخالت در عقد قراردادهای بین دانشگاهی و مانند آن، حسب نظر هیات داوران)
6- تعداد زبانهای خارجی که دانشجو بر آنها مسلط است (از زبان دوم خارجی، هر مورد 5 امتیاز)
7- چاپ کتاب (هر یکصد صفحه 5 امتیاز) یا فصلهایی از یک کتاب (هر پنجاه صفحه 5 امتیاز)
8- ثبت اختراع و ابداعات در داخل یا خارج کشور در زمان تحصیل در آلمان (هر مورد 10 امتیاز)
9- برگزاری نمایشگاههایی در آلمان که مرتبط با علم، فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشد (5 امتیاز)
10- کسب مقام دانشجوی نمونه یا کسب جایزه ای از دانشگاه محل تحصیل یا سازمان بورس دهنده (هر مورد 10 امتیاز)
11- احراز رتبه برتر اول تا سوم از نظر معدل یا پژوهش در گروه (هر مورد 5 امتیاز) 
لطفا در اسرع وقت نسبت به ارسال این فراخوان به همه دانشجویان ایرانی اعم از اعضای انجمن و سایر، اقدام نمایید. متقاضیان شرکت در این رقابت علمی لطفا طی مدت سه هفته لغایت تا تاریخ 15 دسامبر 2011 نسبت به ارسال مدارک خود بصورت  الکترونیک به آدرس دبیر مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه آلمان اقدام فرمایند. شورای مرکزی انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه آلمان جوایز بسیار نفیسی را به منظور ارج نهادن به فعالیتهای علمی دانشجویان ایرانی در آلمان در نظر گرفته است. پس از دریافت مدارک متقاضیان و اتمام مدت ثبت نام، ظرف مدت یک ماه کمیته علمی و داوران منتخب، نسبت به انتخاب دانشجوی نمونه در هر یک از مقاطع تحصیلی اقدام خواهند نمود.
 
با احترام
شورای مرکزی مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه آلمان



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: