روش مخ زدن در دانشگاه 100% تضمینی!!!
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
سلام


قصد دارم نحوه مخ زدن در دانشگاه رو به شما یاد بدم.باشد که وصلتی سر بگیرد(مارو از شام عروسی بی بهره نگذارید!!!)
خب...بریم سر اصل مطلب...فرض میکنیم که شما از یک دختری تو دانشگاه خوشتون اومده و نمیدونید چجوری مخشو بزنید.در اینجا نکاتی هست که باید خدمتتون عرض کنم که باید حتما بهش توجه کنید:

1) اینکه خانمی که میخواید مخشو بزنید ترم چنده؟(هرچی ترم پایین تر باشه بهتره!)

2) به ظاهرش خوب توجه کنید اما گولشو نخورید.خیلی از دخترای چادری دانشگاه عاشق پسرای فشن هستن!

3) به هیچ وجه موضوع رو با اساتید دانشگاه در میون نگذارید.چون هیچ استادی حتی اگر 1% هم احتمال بده که شما سوتی بدید این کار رو براتون نمیکنه و در نهایت خودتون رو ضایع کردید.

4) دخترا به شدت دوست دارن که خودتون باهاشون رو به رو بشید و از پیغام فرستادن و نامه نگاری خوششون نمیاد.فقط خودتون برید جلو

5) در محوطه دانشگاه اصلا به طرف محل نگذارید و با دوستاتون به گپ زدن مشغول بشید و بلند بلند بخندید.البته نه به طور فجیع که حالش به هم بخوره! جوری بلند بخندید که توجهش به شما جلب بشه و سعی کنه که سر از کارای شما در بیاره

خب....تا اینجا با مهمترین نکات مخ زنی در دانشگاه آشنا شدید.....این رو همیشه بدونید که مخ زدن تو دانشگاه خیلی با مخ زدن تو خیابون و چت فرق داره.

با رعایت کردن 5 نکته بالا کار رو به این صورت شروع کنید:

در روز های اولی که تصمیم گرفتید مخ اون بنده خدا رو بزنید سعی کنید به طور خیلی اتفاقی هی سر راهش سبز بشید *اما بی تفاوت از کنارش عبور کنید*یکی دو روز همین کار رو بکنید و ایندفعه یه جای فوق استراتژیک دانشگاه سر راهش سبز بشین....مثلا بوفه یا قسمت کپی دانشگاه.سعی کنید اگر جلو تر از اون هستید نوبتتون رو به دوستتون بدید که به طور اتفاقی بیاید کنارش.

4چشمی به برگه ای که میخاد کپی کنه زل بزنید و ازش راجع به اون سوال کنید و جوابش هرچی که بود با هیجان خیلی زیاد بگید :*من واقعا به این جزوه نیاز دارم!!!* و کاری کنید که مسئول کپی 2 تا از روش کپی کنه.اینجا باید زرنگ باشید و گل بکارید.دستتون رو تو جیب مبارک بکنید پول هر دو کپی ها رو حساب کنید.اینجوری او خانم رو به اصطلاح جزوه گیر کردید!همون معادل نمک گیره!

2 روز صبر کنید و بدون اینکه خودتون رو تابلو کنید با اعتماد به نفس (حتی اگر طرف پیش بقیه همکلاسیاش بود) جلو برین و بگین یه عرض کوچیک راجه به جزوه پریروز داشتم.اگر تنها بود که برین سر اصل مطلب و اگه با دوستاش بود بگید بعدا مزاحم میشم!
وقتی گیرش انداختی که باهاش حرف بزنی به هیچ وجه نباید اسمی از عشق و عاشقی بیاری که کارت مالیده
عین دیالوگ زیر رو براش میگی:
"خانوم فلانی راستش یه چند وقته که میخام یه چیزی بهتون بگم اما موقعیت نداشتم که حرف بزنم و میترسیدم سرم به سنگ بخوره،من از شما خوشم اومده و میخام که بیشتر اشنا بشیم و در خدمتتون باشم"
تا اینجا 40 درصد از مخ دختره رو کباب کردید.صبر کنید تا جوابشو بده ....5 6 کلمه که حرف زد،محترمانه صحبتش رو قطع کنین و دیالوگ زیر رو بگین:
"اولش من میخاستم به استاد فلانی بگم پا درمیونی کنه اما این کارو نکردم و خواستم خودم با شما صحبت کنم و رو در رو حرفامون رو بزنیم و دوستم نداشتم کسی با خبر بشه"
خصوصیت این جمله اینه که اون دختر پیش خودش میگه:عجب آدم با دل و جرئتی.و کلی با این قضیه حال میکنه!
تا اینجا 60% از مخ دختره طیلیت شده....میمونه 10% دیگه که تا میتونید خوش برخورد،مودب و آقا باشید.

اگه تمام مراحل بالا رو عینا انجام بدید 70% کار رو کردید.30% بقیه هم نظر اون خانم هست.
درآخر هم با متانت تمام شمارتون رو رو یه جزوه بنویسید و آروم بدین دستش....مطمئن باشید به احتمال 98% چند روز بعد sms میده یا زنگ میزنه.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: