سري جديد اموزش مخ زدن طريقه مخ زدن با اس ام اس
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی




 کله سحر به کسي اس ام اس ندهيد

.

.

اگر کسي مدام از روي بيکاري براي شما مي دهد برايش مي دهي : (ستاد مبارزه با کرم هاي شبانه….. بفرماييد……..)

 

.

.

 اگر خواستيد با کسي رفيقاس ام اسي شويد صبح بعد از صبحانه به او پيام مي دهي (صبح بخير…) ظهر، پس از صرف نهار مي دهي (ظهر بخير) و شب ها نيز پس از صرف شام پيام مي دهي (شب بخير) و بعد از اين کار يک يا علي گفته و مدام برايش انواع و اقسام اس ام اس را مي دهي و آنقدر اين کار را ادامه مي دهي تا مجبور شود جواب دهد.

.

.

 يادتان باشد که در اس ام اس بازي لوتي گري حرف اول رو مي زنه و اگر يکي از دوستان به علت بدهي بالاي اس ام اس توان اس ام اس فرستادن را نداشت و شما بايد دست در جيب مبارک کرده و به او بگويي ( از اين به بعد من قبض موبايلت رو حساب مي کنم ).

.

.

.فقط اس ام اس ندهيد و هر از چند گاهي زنگي بزنيد و حرفاي High class بزنيد !

.

.

 اگر احساس کرديد که يکي از دوستانتان علاقه گذشته را براي اين که با شما بازي کند را ندارد از روش عواطف اس ام اسي استفاده مي کنيد. در اين روش شما بايد کلماتي را به کار ببريد که احساسات طرف مقابل را دگرگون سازد و علاقه اش بيش از پيش به شما گردد : ( اي دوست اس ام اسي تنهايي بي کسي من…..در کوير دلم تو کسي را راه نمي دهم …..). البته ممکن است مجبور شويد در سال به بيش از پنجاه نفر اين را بفرستيد که البته به خودتان بستگي دارد !

.

.

اگر خواستيد حال کسي رو بگيري وقتي گفت بلافاصله و بدون معطلي همان اس ام اس هايي را که براي تو فرستاده بود را برايش مي فرستي ! انقدر براي او اس ام اس برسد که فرصت اس ام اس فرستادن به شخص مورد نظرش را نکند !

.

.

 هميشه  الي  خط در دسترس داشته باشيد و اس ام اس هايتان را با خط هاي مختلف بفرستيد چون جديدا خيلي کلاس داره ؟

.

.

 اگر دوست داري مدام برات اس ام اس بياد ايرانسل بخر چون آنقدر برات اس ام اس مي ده که ….!

.

.

دقت داشته باشيد که اگر کسي در روز برات يک اس ام اس داد يعني از ذهنش پاک نمي شي، اگر دوتا داد بدون دوستت داره ،اگر سه تا داد يعني خيلي علاقه داره و اگر بيشتر داد بدون که مريضه !

.

.

? هميشه سعي کنيد وقتي اس ام اس بدهيد که مطمئن باشيد دوستتان در خواب عميق به سر مي برد شما نيز بتوانيد با اين اس ام اس او را از خواب ناز بيدار کني و عمل مزاحمت را به نحوي شايسته اجرا نماييد.

.

.

 

 وقتي برات اس ام اس مي ياد مثل نديد بديدها نپر جلوي گوشي….! چون اگر کسي پيشت باشه متوجه مي شه که واقعا نديد بديدي!



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: