یکرنگی
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

سلام بر پاییز

               سلام بر فصل دلتنگی ها

فصلی که در آن همه چیز یکرنگ است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که رنگ من از تو بالاتر و خوشرنگ تر است. فصلی که در آن نسیم همانند دست نوازش مادر بر سر ما کشیده می شود. صدای خش خش برگ های بی گناه پاییزی که زیر پای عابران له می شوند به گوشم می رسد که یک صدا فریاد دلتنگی را سر می دهند و شاید هم با نوایشان می خواهند موسیقی بی کلامی را بسازند که می تواند آرام بخش روح و جان خسته و دلتنگمان باشد و ما را در خلسه ای فرو برد که برای لحظه ای از فکر تنهایی خود درآییم و بدانیم که تنها تر از ما نیز در عالم هستی وجود دارد.

زیبایی ها و رنگارنگ بودن فصل پاییز مرا به یاد بافتنی مادر بزرگ می اندازد. بافتنی که او با دستان مهربان و پر زحمتش برایمان می بافد و هر زنجیره از بافتنی تکمیل کننده زنجیره ی دیگر است و می توان دید که این زنجیره ها در کنار یکدیگر شکل زیبایی را پدید می آورد. ما نیز می توانیم مثل یک بافتنی باشیم. و چنان زیبا و منظم در کنار یکدیگر قرار بگیریم که دیگران از دیدن اتحاد ما انگشت حیرت به دهان بگیرند و این اتحاد و همدلی و یکرنگی را بستایند.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: