من بهانه می‌گیرم و تو دهانم را با یک بوسه ببند…
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

   با یار، بحث‌مان شده بود... از آن بحث‌هایی که زن انتظار دارد مرد به جای رفتن در جبهه مخالف، با او همراه باشد و مشکل را حل کند اما درعوض یا بی‌اعتنایی می‌بیند یا محکوم شدن خودش را، بحث‌هایی که اگر تا ابد هم به همان روال ادامه داشته باشد جز دلخوری و حرص خوردن، چیزی عاید آدم نمی‌شود، بحث‌هایی که حتی می‌توان ناگهانی تصمیم گرفت و از رابطه برای همیشه خارج شد...!

   برخلاف عادت همیشگی‌ام، صدایم را بالا بردم و احساس کردم در جبهه‌ی واقعی جنگم و داشتم تمام حرف‌های تلنبار شده‌ در روابطم را مسلسل‌وار بیرون پرت می‌کردم، که یک‌دفعه یار از جایش بلند شد و فکر کردم که می‌خواهد در را بکوبد به هم و برود، خودم را آماده کردم که این‌بار من هم نه آرامم نه صبور نه مظلوم، و حتی اگر جا داشت، چنان در را می‌کوبم که تمام شیشه‌های اتاق بریزد و خشمم را سال‌ها با خودم حمل نمی‌کنم و برای همیشه می‌روم! اما ناگهان به سمتم آمد و لـ.ـبم را بـ.ـوسـ.ید و با جمله‌ی "خفه‌شو دیگه توله‌سگ"  آتش‌بس غیرمنتظره حکم‌فرما شد. 

   گریه‌ام گرفت... از اینکه تمام جوش و خروش من برای عدم حس امنیت عاطفی بود. از اینکه فرد مغروری مثل او که سابقه نداشته چنین کاری در طول عمرش بکند، وسط تیرباران، یک‌دفعه بیاید و مرا ببوسد و با چشم‌ به‌هم‌زدنی از جنگ به صلح برسیم. از این‌که چطور می‌شود تمام آن داد و بی‌داها و شیشه‌شکستن‌ها و کافه‌ بهم ریختن‌ها و تا ابد دل به هیچ مردی نبستن‌ها و غیره، با یک بــ.ـوسـه مثل یک حباب بترکد و ناپدید شود!



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: