خواب‌های هشدار
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

   من و خواهرم که البته دوقلو نیستیم، همیشه خواب‌هایی که مربوط به یک واقعه و اکثراً هشداردهنده است را با هم و تقریبا در یک زمان می‌بینیم! فرقی ندارد که در جریان کاری باشیم یا نه، در یک محل باشیم یا نه، در یک شهر دیگر و زندگی جداگانه‌ای باشیم یا نه، صبح بیدار می‌شویم به هم خبر می‌دهیم چنین خوابی دیده‌ام و بعدش اتفاقی که فکرش را هم نمی‌کردیم می‌افتد! 

   خیلی برایم جالب‌تر شده است که وقتی نسبت به یک فامیل یا آشنای دور که سالی یک‌بار فقط در مناسبات عیددیدنی، همدیگر را ملاقات می‌کنیم، و اتفاقی مثل مرگ یا حادثه‌ی تصادف یا غیره برایشان پیش می‌‍آید، قبل از آن حادثه، هر دو خواب آن افراد را می‌بینیم و حتی از یاد می‌بریم، تا یکی دو روز بعد که با شنیدن خبر واقعی، شوکه می‌شویم! 

   این جریان تقریبا مرا کنجکاو کرده، این‌که ما هر دو و تقریبا در یک بازه‌ی زمانی مشترک، علائم هشدار و یا نشانه‎هایی راجع به فردی یا واقعه‌ای را در خواب می‌بینیم، آیا ارواح ما نقطه‌ اتصال مشترکی دارند؟! آیا دنیای موازی وجود دارد که در آن ما باز خواهر هستیم و مُشرف به بعضی اتفاقات که در آن دنیا از لحاظ زمانی، کمی زودتر رخ می‌دهد؟ یا اصلن چیز خاصی نیست... اتفاقی است و کشکی؟!



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: