پست 55-آرزوی موفقیت برای خانواده بزرگ خودروی چانگان در ایران ، بهترین خودروی چینی وارد شده به ایران
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

1-سلام.امیدوارم که حال همتون خوب باشه.این پست ، آخرین پستی هست که در سایت مینویسم. سعی کردم در این مدتی که در کنار هم برای احقاق حقمون ایستادگی کردیم و با تمام سختی هایی که از طرف شرکت بسیار بدقول سایپا ، متحمل شدیم ، جو این سایت را طوری مدیریت کنم که هم بتونم پاسخگوی مطالب فنی و هم مطالب مزتبط با پیگیری های تحویل و پلاک شدن خیل عظیم خریداران چانگان باشم .


آدرس سایت جدید با مدیریت جدید

http://changan-iran.blogsky.com


2-اگر دوستی از قدیم و در طی این مدت 6 ماهه با سایت همراه بوده باشه ، خوب میدونه که چقدر مرحله به مرحله این سایت رشد کرده و مطالبش تکمیل شده و پیگیری ها بدون وقفه صورت گرفته است. بسیاری سوالات مطرح شد و با اینکه بعضی از سوالات چندین و چند بار در سایت مطرح و پاسخ داده شده ، بازهم با اضافه شدن دوستان ، سعی کردم بدون پاسخ از کنار سوالی گذر نکنم.



3-همتون میدونید که 4 مرحله فراخوان ، بر مبنای اصرار فراوان خود دوستان ، اعلام شد. متاسفانه در فراخوان 1تا 4 حداکثر نفراتی که در کل این 4 فراخوان حضور داشتند ، 100 نفر بیشتر نبود. من هنوز متوجه نمیشم چرا خیلی ها برای مال زحمت کشیده خودشون ، هیچ اصراری خاصی نداشتند. حتی از دوستان شهرستانی هم کمی گله مند هستم. اگر بار اول یا دوم نتونستید تشریف بیارید ، حداقل برای فراخوان 3 و 4 حضور پیدا میکردید . الان برای 1 میلیون تومان طلب ، بعضا چند روز وقت برای وصولش خرج میکنند ، ولی در تعجب هستم که برای خودرویی با این قیمت بالا ، دوستان وقت خودشون را خرج نکردند. بهرحال من فرض را بر مبنای دوری مسافت ، مشکلات کاری و یا هر مورد دیگری میگذارم و سعی میکنم ، به دوستان خودم حق بدم . هر چند با 4 مرتبه فراخوان که از نظر ( ا.م.ن.ی.ت.ی ) میتوانست بسیار مشکل ساز بشه و ریسک بالایی هم داشت ، دیگه جای بحث و گله برای هیچ یک از دوستان باقی نمیمونه.


4-بعضی از دوستان 30 مرتبه ایمیل و پیام خصوصی زدند که دوستان تهرانی ، پیگیر کارشون باشند. من تا جایی که توانستم این لینک را بین دوستان برقرار کردم . ولی میزان درخواست هم باید معقول باشه و بشه از مردم انتظار کمک داشت. حتی از دوستان ، کسانی بودند که بارها درخواست پیگیری داشتند ، ولی حتی افتخار نمیدادند ، شماره پذیرش و یا همراه خودشان و یا حتی اسم خودشان را بیان کنند و در کمال تعجب انتظار پیگیری هم داشتند.


5-من نمایندگانی جهت پیگیری ها در هر 4 مرتبه فراخوان ، فرستادم. تمام دوستانی که قدم رنجه کردند را از نزدیک دیده بودند و در جریان ریز به ریز امور هم قرار گرفتند. همچنین اطلاعات بسیار جدیدی به صورت روزانه از چندین دوست عزیز که پیگیر رفع مشکل پلاک بودند ، برایم ارسال میشد. این مجموعه اطلاعات باعث شد که کاملا در جریان وقایعی که میگذرد ، باشم. و حتی نفرات سایپا و ستکو را با میزان اثرگذاریشون هم به صورت ندیده ، به صورت کامل بشناسم .


6-حقیقت ناراحت کننده اینست که در این بین چندین دوست بسیار شریف به فکر منافع جمعی بودند ، بسیاری هم به صورت فردی اقدام کردند و بدون اینکه اسمشون مطرح بشه کارشون هم انجام شده و کاملا چراغ خاموش این مسیر را با سرعت دوچندانی پیمودند. در صورتی که افرادی که به فکر منافع جمع بودند ، هم کارشان دیرتر از سایرین انجام شد و یا اکثرا ، هنوز هم کارشان انجام نشده و هم به واسطه پیگیری فراوان که لازمه آن صرف وقت شخصی و کاری خودشان بود ، در زندگی خانوادگی و کسب و کارشان خلل جدی ایجاد شده و هم مورد اتهام دوستان سایت و هم مورد اتهام سایپایی ها قرار گرفتند . در یکی از نظرات نوشتم که چوب دوسر طلا که گفته میشه همین هست.


7-دوستان بسیاری از سوالات فنی پاسخ داده شده است.

تعداد 55 پست زده شده که هم در متن اصلی و هم در نظرات دوستان ، موارد بسیاری مطرح شده است و تقریبا مطلب گفته نشده ای تا بدینجا باقی نمانده است. اگر سوالی باشه می باید ابتدا این پستها و تمام نظرات (بعضی از پستها 200-300 نظر دارند) را مطالعه بفرمایید و بعد پرسش جدید ( البته در سایت جدید و با مدیریت جدید) مطرح کنید.


آدرس سایت جدید با مدیریت جدید

http://changan-iran.blogsky.com


8-در خصوص کسانی که خوش شانس تر از بقیه بودند و خودروی آنها در تاریخ 93/12/28 فاکتور شده و پلاکشون هم آمده است هم بارها و بارها گفتم که اختلاف مابین زمان فاکتور و تاریخ پلاک شدن ، با درخواستی که برای سایپا ارسال خواهید کرد ، قابل پرداخت هست . متن درخواست هم در متن اصلی پستهای قبلی موجود هست. دانلود کنید تا فرم یکسانی داشته باشید. اگر طلبتون را میخواهید باید دنبالش باشید . کسی نمیاد به راحتی طلب شما را بپردازه . خصوصا که طرف سایپا هم باشه. ولی برید دنبالش و اقدام کنید ، حتما دریافت خواهید کرد.


9-مدل ماشینها هم 2015 میلادی هست. یکی از دوستان در پیام خصوصی گفتند که مدل برای سال قبل حساب میشه که برای من خیلی جالب هست. سند ماشین 2015 صادر میشه . چون وقتی خودرویی گواهی اسقاط دارد ، یعنی وارداتی و اصلا نمیتونند مدل شمسی بزنند ، میباید میلادی باشه . سایر برندها الان 6 ماه هست با مدل 2015 خودرو به بازار ارائه کردند ، آنوقت این دوست عزیز که تناقض بسیاری در تمام نظراتش متوجه شدم ، هم مجددا مرا به سایپایی بودن متهم کرده و هم درخواست دیگری هم داشته است. که حقیقتا شکم برده که اصلا ایشان چانگان خرید کردند و یا ماشین دیگری را با چانگان اشتباه گرفته اند ؟


10-همین دوست عزیز در پیام تندشون گفتند که حاضرند کل پول ماشین را ضرر بدند ولی برای تخریب این برند همه کاری بکنند. جالب هست که اینکار خودشان را در جهت منافع جمعی هم میدونند. شما دوستان قضاوت کنید که کسی که قصد تخریب این برند را داره ، برای منافع 2500 نفر چانگانی تلاش میکنه ؟ من نمیتونم این تناقضات را درک کنم.


11-دوستان خوبم تمام پیامهای خصوصی و تمام ایمیلهای شما عزیزان را پاک کردم . خصوصا خانمهای سایت که از پیامهای شخصیشون معلوم بود،با اینکه در ارسال نظرات اقدام نمیکنند ، ولی از پیگریان جدی این سایت بودند ، اصلا نگران نباشند. تمام اطلاعات شخصیشون پاک شده . مگر اینکه به درخواست خودشون برای مدیران جدید ، ارسال شده باشه.


12-تا فردا جمعه هم ، شریک خوبم جناب مهندس رضا ، نظرات شما را بررسی و تایید خواهند کرد و آدرس جدید سایت را هم اعلام خواهند کرد . تمام پستها تا پایان جمعه لاک میشود و بعد از جمعه امکان ثبت نظر غیر فعال خواهد شد .


13-دیگر هیچ فراخوان اعتراضی اعلام نخواهد گردید . (همان 4 مرتبه زیاد هم بود.)

تنها فراخوانی که شاید در سایت جدید و البته به تشخیص مدیران جدید ، اعلام خواهد شد ، فراخوان دریافت مه شکنها از ستکو هست که به رایگان در اختیار خریداران  Changan CS35 قرار خواهد گرفت.

بعد از جمعه سایت جدید با مدیریت جدید فعال خواهد شد. و تحت نظر این دوستان اداره خواهد شد. ادامه دادن یا ندادن بعد از این سایت به عهده خود این عزیزان هست و تصمیم گیرنده خودشان خواهند بود.


14-مدیران جدید سایت جناب مهندس رضا سی اس 35 و جناب مهران عزیز و جناب مهندس سیا خواهند بود.

مدیران جدید ، کاملا مورد تایید بوده و در ارتباط با مسائل فنی و اطلاعات تخصصی بسیار غنی.

تلفن همکاران علمی این عزیزان هم با کسب اجازه از خود دوستان ، برای مدیران جدید ارسال خواهد شد.

مطالب فنی به نام همان همکاری که مطلب ارسال فرمودند ، در سایت جدید ثبت خواهد شد. و پاسخگوی همان پست هم ، فرد ارسال کننده مطلب خواهد بود.

سایت جدید ماهیت کاملا فنی تخصصی و رفع اشکال ، معرفی آپشن و نحوه تهیه خواهد داشت .


15-دوستان خوبم جلوی سود جویی افراد غیر از خانواده بزرگ چانگانی ایستادگی کنید.

جلوی دلالی ها و پایین آمدن قیمت چانگان بایستید . چون فقط خود شما و صد البته خداوند مهربان میدانید که چقدر سختی متحمل شدید و چقدر ایستادگی کردید تا این ماشین به سرانجام رسید.

در هر جا و هر مکان و هر فروم و انجمن وابسته به سایر برندها ، به محض اینکه با تخریب و نظر تخریبی مواجه شدید ، دفاع قدرتمندانه و پیروز داشته باشید.

گول فرومهای وابسته اینترنتی را نخورید که اینها دوستان شما نیستند و مشکلات شما سبب ایجاد محفلی برای خدشه دار شدن وجه چانگان ، ضرر مالی برای شما به عنوان مالک و سودجویی سایر برندها خواهد بود.

هیچوقت باور نکنید ، انجمنی که سرتیترش تبلیغ برندهای رقیب هست ، رفیق هم هست.


دوستان خوبم ، شما را به خداوند بزرگ میسپارم و ایام شاد و موفقی را برایتان آرزومند هستم. خدا نگهدار.




آدرس سایت جدید با مدیریت جدید

http://changan-iran.blogsky.com


انشالله تا آخر هفته پیش رو ، تمام سیستم مدیریت و مطالب به دست مدیران جدید اداره خواهد شد. همکاری شما دوستان ، سبب رشد و رونق سایت مرجع جدید خواهد شد. البته از مدیران خواسته شده است که با همین فرمت فعلی که دوستان بهش عادت دارند ، کار را ادامه بدهند. و تغییرات ساختار را بعدا اعمال نمایند. نرم افزارهای مورد لازم برای مدیران ارسال خواهد شد. همه خریداران چانگان حمایت کنید.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: