پست 52-مشکل پلاک خودروهای چانگان حل شد. تا 15 اردیبهشت تمام چانگانها پلاک خواهند شد.
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

متن این گزارش با همکاری دوستان خودتون ، آقایان آرمان ، سیا ، حامد گلد ، شریفی ، عباس ، رضا سی اس 35 ، مهران ، سعید سی اس 35 و البته نماینده خودم تهیه شده است . خلاصه تمام نظرات دوستان را براتون جمع آوری کردم . انشالله که درست دربیاد و زحمت این دوستان و سایر دوستانی که تشریف بردند و من اسمی ازشون نبردم ، به ثمر برسه . اگر مشخصا اسم دوستی که نظر گذاشته و در این بین نوشته نشده ، پیشاپیش ازش عذر خواهی میکنم.



دوستان اطلاع رسانی کردند و خودم هم کنترل کردم.

سایت وضعیت خودروی مشتری باز شده هست.

برای اطلاع از آخرین وضعیت خودروی خودتان به اینجا سر بزنید.



درخواست پرداخت مابه التفاوت تاریخ فاکتور تا تاریخ پلاک را از اینجا دریافت نمایید.


http://s4.picofile.com/file/8182663750/Pardakhte_Dirkard.zip.html



(متن با توجه به نظرات جدید دوستان ، تکمیل گردید)


1-ظاهرا عمده دوستان ساعت 11:45 در محل اداره فروش سایپا جمع شده بودند.

2-مشکل تبصره 13 حل شده و در مرحله اول بین 200 تا 300 ماشین فاکتور صادر شده و یا در حال صادر شدن هست.

3-برای کسانی که فاکتور صادر شده است ، هم در امور مشتریان و هم در سیستم شماره گذاری ثبت و قابل مشاهده میباشد.

4-پس از صدور فاکتور، پروسه ای تقریبا 2 تا 7 روزه برای تسویه مالیات ارزش افزوده ، عوارض شهرداری ، بیمه طی خواهد شد. پس از این مدت ، ظرف مدت 10 الی 15 دقیقه پلاک به نام شخص صادر میگردد.

5-میتوان امیدوار بود که در مرحله اول نزدیک به 300 خودروی چانگان ، پلاکشون تا هفته دیگرصادر خواهد شد.

6-جریمه تاخیر با بیس محاسباتی برای ثبت نامی های مرداد و تحویل آذر ماه ، تقریبا 6.5 میلیون تومان میباشد. این مبلغ میتواند برای انواع ثبت نامی ها متغییر باشه . طبیعتا بیشترین سود به ثبت نام مرداد تعلق خواهد گرفت .

7-تمام ماشینهایی که فاکتور نشدند تا 15 اردیبهشت ، کارهای تسویه اداریشون نهایی میشه و اگر مشکل خاصی پیش نیاد فاکتور و پلاک خواهند شد.

8-کسانی که حضور پیدا کرده بودند ، فرمی بهشون داده شد که با پرکردن این فرم ، فاکتور براشون صادر و وارد پروسه پلاک شدند.

9-فاکتور تمام ماشینها تا تاریخ 28 اسفند 1393 صادر میشود.

10-اختلاف دیرکرد فاصله زمانی صدور فاکتور با صدور پلاک که حدودا یک ماه و یا بیشتر خواهد شد ، با تحویل فرم مربوطه جهت دریافت خسارت دیر کرد ، از سوی مشتری به نمایندگی و یا اداره فروش سایپا ، از سوی سایپا محاسبه و به مشتری پرداخت خواهد شد . یعنی اگر ثبت نام مرداد و یا همان تحویل آذر باشید ، در کل رقمی بیش از 6.5 میلیون تاخیر اولیه دریافت خواهید کرد.

11-پروژکتور یا همان مه شکن معروف ، از سوی ستکو ، هنوز کامل تامین نشده . اما تامین و نصب رایگان مه شکنها در تعهد سایپا میباشد و قرار است که بزودی فراخوان داده شده و به رایگان برای مشتریان چانگان CS35 نصب گردد.

12-احتمالا از سوی خود شرکت سایپا اقلام موجود در جعبه وسایل همراه خودرو جهت شفافیت مشتریان ، در همین سایت اعلام بشود.

13-انشالله در خصوص تامین کفی زیرپایی ، کفی صندوق عقب ، سینی زیر موتورهم پیگیری هایی از سوی اداره فروش ، انجام خواهد گرفت.

14-از سوی مدیریت محترم فروش سایپا صراحتا اعلام شده است که چنانچه خودرویی در اثر سهل انگاری در حمل و یا عدم نگهداری صحیح توسط نمایندگی ، آسیب دیده باشد ( مثلا ضرب خوردگی داشته باشد ) با پرکردن فرم مخصوص از تحویل گرفتن خودروی آسیب دیده خودداری کنید تا خودروی شما با یک دستگاه سالم دیگر تعویض گردد. البته بعضی ایرادات مثل کارنکردن شیشه شور عقب مشمول گارانتی هست و طبیعتا شامل تعویض خودرو نخواهد شد.

15-در حال حاضر 1000 دستگاه CS35 و 1200 دستگاه EADO برای پلاک آماده خواهند شد. مابقی CS35 ها هم برای بعد از این سری ارائه خواهند گردید.

16-به گفته جناب شریفی و تایید سایر دوستان ، ظاهرا مسئولین سایپا این سایت را ملاحظه میکنند . لذا به تمام دوستان خوبم ، با اینکه میدونم در این مدت بسیار اذیت شدند ، توصیه میکنم که از به کار بردن هرگونه الفاظ زشت و توهین بپرهیزید و به قول دوستمون فرهنگ بالای چانگانی ها را که بهترین برند چین را انتخاب کردند و جزو بهترینها هم هستند را به دوستان سایپایی معرفی نمایید.

17-طبق گفته خود جناب رحیمی ، خودروی چانگان توسط افراد کاملا حرفه ای تست شده اند و مورد تایید کامل متخصصین قرار گرفته اند . خصوصا در مورد موتور و گیربکس این خودروها ، نظرات بسیار مثبت و تاکید کامل بر کیفیت بالای چانگان و در حد فورد آمریکا داشته اند . در یک کلام خودروی بسیار خوبی نصیب دوستان شده است . مبارک همه چانگانی ها باشه.

18-بحث تولید در سایپای کاشان متوقف نشده و کاملا جدی هست . در حال انجام مقدمات کار میباشند.

19-دوستان تمام موارد از جمله هدیه را هم به جناب رحیمی یادآوری کردند و ایشون هم تمام موارد را در تخته وایت برد دفتر خودشون جهت پیگیری بیشتر یادداشت نمودند . بحث هدیه ، مه شکن ، آپشنها ، کفی ، سینی زیر موتور و حتی نحوه پاک کردن چسبها هم در جلسه مطرح شده است. البته چقدر از این موارد انجام میشود به پیگیری جناب رحیمی و البته خود دوستان بر میگردد.

20-
درباره هدیه دیرکرد هم هنوز مشخص نیست ، ولی به نقل از دوستمون آقا مهران ، احتمالاً بسته خدمات می باشد.

البته به نقلی دیگر از دوستمون DAVE هم احتمالا بین 400 تا 500 هزار تومان خواهد بود. آنچه مسلم هست اینه که فعلا وضعیت هدیه مشخص نیست.


21-در جهت تعامل سازنده بین سایپا و اولین گروه از خریداران چانگان که به قول جناب شریفی و دوستان حاضر ، بهترین اهرم سایپا جهت تبلیغ هر چه بهتر چانگان برای ورود به بازار بوده ، خریداران سری اول ، شایسته بر خورداری از تمام امتیازات میباشند . امید بر اینکه از طرف سایپا این مورد بسیار مهم دیده و در نظر گرفته شود.


22-دوستانی که تشریف برده بودند در خصوص وضعیت دوستان شهرستانی هم به جناب رحیمی تاکید کردند . البته همانطور که در بالا اشاره شد ، تا  تاریخ 15 اردیبهشت و به امید خدا تمام چانگانها به مرحله صدورتسویه کامل و صدور پلاک خواهند رسید.


23-تمام خودروهای چانگان با مدل 2015 میلادی سند خواهند خورد . این نکته برای بازار آتی و معاملاتی این خودرو تاثیر مثبت بسیاری خواهد داشت.



قیمت های ثبت نامی جدید ، برای محصولات سایپا اعلام شد:


چانگان CS35 برای ثبت نام 1394 با 3.600 میلیون افزایش با رقم 87 میلیون و 500 هزار تومان عرضه خواهد شد.


چانگان EADO برای ثبت نام 1394 با 3.600 میلیون افزایش با رقم 83 میلیون و 500 هزار تومان عرضه خواهد شد.



این مطلب در پست 51 و از سوی دوست خوبمون جناب شریفی نوشته شده است. بد ندیدم که در صفحه اصلی ، مطالبات پله به پله خودمون را جهت یادآوری دوستان ، قرار بدم . انشالله تا حصول تمام موارد و بعد از آن این اتحاد پابرجا بماند.آمین


اولویت های ما :


1- صدور فاکتور
2- صدور پلاک و تحویل خودرو ها
3- پرداخت جریمه تاخیر و هدیه و ما به التفاوت آن
4- تکمیل لوازم مثل مه شکن ؛ زیرپایی و سینی خودرو ها
5- تجهیز ستکو به آپشن های فابریک
و سایر موارد



دوستان اطلاع رسانی کردند و خودم هم کنترل کردم.

سایت وضعیت خودروی مشتری باز شده هست.

برای اطلاع از آخرین وضعیت خودروی خودتان به اینجا سر بزنید.



در اینجا هم لینک کل محصولات سایپا قابل مشاهده میباشد.

در اینجا لینک مخصوص چانگان CS35 قابل مشاهده است.

در اینجا لینک مخصوص چانگان EADO قابل مشاهده است.




درخواست پرداخت مابه التفاوت تاریخ فاکتور تا تاریخ پلاک را از اینجا دریافت نمایید.


http://s4.picofile.com/file/8182663750/Pardakhte_Dirkard.zip.html




عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: