پست چهل و هشتم-اولین تحلیل و بررسی شاسی بلند چانگان CS35 با همکاری مالکان محترم این خودرو
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

(توجه 1 : این پست به تدریج تکمیل میشه.)

(توجه 2 : تصاویر صفحه اصلی این پست برای ماشین خودم هست.)

(توجه 3 : تصاویری که از سوی سایر دوستان ارسال شده است با نام خودشون منتشر شده است.)


سلام به همه دوستان عزیز. انشالله که سال خوب و خوشی را شروع کرده باشید. لحظات آرام و ایمن همراه با شادی برای تک تکتون آرزومندم. بررسی و تحلیل جزئیات چانگان را با راهنمایی هایی که تو این چند وقته از شما دوستان دریافت کردم ، در این پست قرار میدم تا بیشتر ماشینتون را بشناسید و بهتر لذت ببرید.



به درخواست بعضی دوستان و اصرار بر اینکه عکس از ماشین خودم ، قرار بدم ، تصاویر اصلی را از ماشین خودم گذاشتم. هرچند که خیلی تمایل داشتم که عکسهای رسیده از سایر دوستان را در سایت قرار بدم . البته هنوز هم دلیل این اصرار را متوجه نمیشم.مثلا قرار بود ماشین من خاص و با آپشنهای متفاوت باشه ؟ بهر حال بگذریم.الان ماشین من با آقا جمشید که قبلا عکسش را گذاشتم چه فرقی میکنه ؟ فقط مال ایشون خیلی تمیزتر هست و ظاهرا چسبی هم نداره.



(توجه 4 : نکات با شماره نوشته شده تا مطالعه راحتتر باشه.)

(توجه 5 : درحال حاضر مطلب و یا تصاویر خاصی از دوستان ایدویی به دستم نرسیده ! به محض دریافت در تکمیل پست قرار خواهم داد.)


01 - کد مدل ماشین چانگان CS35 را حداقل در دو قسمت میتونید بخونید. اول برگه ای ای که روی شیشه چسبانده شده و دوم روی برگ زرد رنگ معرفی مصرف سوخت . چانگانهایی که وارد ایران شده تماما از قویترین و آخرین تقویت صورت گرفته هستند و قدرتی برابر 92 کیلو وات معادل 125 اسب بخار دارند. SC7164BB5



02 - روی همان برگ چسبیده شده در پشت شیشه جلو ، وزن ماشین 1290 کیلوگرم به همراه ابعاد واقعی ثبت گردیده است.



03 - خودروی شما قبل از تحویل در سایپا کاشان بازرسی کنترل کیفی قبل از تحویل PDI شده و سپس به تهران ارسال شده است. برچسب مذکور در پایین شیشه جلو نصب گردیده است. 



04 - دوستانی که رنگ سفید خریداری کردند ، در برگ زرد رنگ تحویل خودروی امانی ، دقیقا با کلمه سفید صدفی 3 پوششه مواجه خواهند شد . (دوستانی که رنگی خریدند هم لطفا اطلاع رسانی کنند!)



05 -همراه خودروی شما متعلقاتی هم تحویل شده است. شامل آچار چرخ - میل بکسل - دسته جک - جک - جاسیگاری طرح ماگ - فندک - مثلث خطر (البته مثلث خطر در عکس من نیست) قابل ذکر هست که نیمی از جعبه بیخود خالی هست. یعنی محتویات درون جعبه با اندازه جعبه سازگاری نداره .



06 - جاسیگاری این ماشین بسیار عالی و هوشمندانه طراحی شده است. طرح شبیه ماگ (فلاسک گرم نگه دار قهوه) که هم میشه جاسیگاری استفاده کرد. و هم برای افرادی مثل خودم که سیگاری نیستند ، به علت داشتن واشر وکیوم از کاربرد ماگش استفاده کرد. با توجه به پرتابل بودن این جاسیگاری ، تمیزکردن و شستشویش بسیار راحت میباشد.



07 - کنسول چانگان CS35 از ارگونومی و طراحی بسیار خوبی برخوردار هست.دسترسی به کلیدها راحت بوده و اصلا گنگ کننده نمیباشد. ضمنا از پلیر بسیار قدرتمندی هم برخوردار هست که با 6 باند حرفه ای ، آوای لذت بخشی را با کمترین خروج صدا به بیرون تولید مینماید.



08 - کیلومتر شمار بسیار زیبا و اسپرت طراحی شده است. قابلیت کم یا زیاد کردن نور صفحه کیلومتر شمار نیز دارد.بخش مربوط به سنجش سرعت و سنجش دور موتور ، سنجش دمای آب و میزان بنزین به همراه کامپیوتر اطلاعات سفری محتویات صفحه کیلومتر شمار را تشکیل میدهند.




عکسهای ارسالی توسط دوستان خودتان را از اینجا دانلود کنید.


تعداد 2 عکس از علیرضا ، 4 عکس از امیر ایدو ، 5 عکس از مسعود ایدو ، 5 عکس از مهران ، 4 عکس از میلاد ، 1 عکس از DAVE و نهایتا 9 عکس از خودم که در مجموع 30 عکس شده است.


ضمنا هر کدام از دوستان عکس فرستاد با نام خودش منتشر خواهد شد.


manager.cs35@gmail.com


در ادامه عکسهایی که توسط سایر دوستان ارسال شده است را مشاهده فرمایید.

البته یک عکس از 5 عکس آقا مهران ، یک عکس از 4 عکس آقا میلاد ، یک عکس از 2 عکس آقا علیرضا در صفحه اصلی قرار گرفته که کل مجموعه در یک فایل فشرده ، در سایت قرار خواهد گرفت.


ماشین آقا مهران در پارکینگ نمایندگی



ماشین آقا میلاد در پارکینگ نمایندگی قبل از تحویل



ماشین آقا علیرضا در حال انتقال به پارکینگ نمایندگی



تکمیل میشود...




عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 992
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: