مریم هاشمی، دختر ووشوکار ایرانی، دومین مدال طلای خود را نیز تقدیم رهبر انقلاب کرد
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی




در دیداری که در بیت رهبری صورت گرفت؛


کد خبر: ۲۶۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
مریم هاشمی قهرمان ووشوی جهان، ضمن دیدار با رهبر معظم انقلاب، مدال طلای خود را تقدیم ایشان کرد.
به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، خانم مریم هاشمی قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان در مسابقات مالزی، پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدال طلای خود را به ایشان تقدیم کرد.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به بانوی ووشوکار کشورمان گفتند: شما با نمایش شخصیت و هویت زن مسلمان ایرانی نشان دادید که در میادین ورزشی نیز یک زن مسلمان می‌تواند با حفظ حجاب و حدود دینی، حضوری مقتدر و عزت‌آفرین داشته باشد.



مریم هاشمی بانوی طلایی ووشوی ایران
رهبر انقلاب، دفاع علنی این بانوی ورزشکار از جمهوری اسلامی را امتیاز دیگری برای وی برشمردند و افزودند: یکی از برنامه‌های ثابت جنگ روانی دشمنان علیه جمهوری اسلامی، القای این ادعای نادرست است که نخبگان عرصه‌های مختلف با نظام اسلامی میانه‌ای ندارند که شما با اقدام خود، وابستگی به نظام اسلامی را از یک سکوی جهانی اعلام کردید.

ایشان، نفس حضور جوانان ورزشکار ایران اسلامی در میادین بین‌المللی را ارزشمند دانستند و افزودند: خدا را به‌خاطر وجود جوانانی همانند شما شکر می‌کنم.



اهدای مدال طلای جهانی مریم هاشمی به مقام معظم رهبری در سال 90 - کرمانشاه

به گزارش مشرق، این بانوی ورزشکار 2 سال پیش در بدو ورود مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه نیز مدال خود را به ایشان تقدیم کرده بودند اما رهبر معظم انقلاب پیش از ترک کرمانشاه، ضمن بازگرداندن مدال طلای مریم هاشمی، ووشوکار کرمانشاهی فرمودند: این مدال باید در کرمانشاه بماند.
مریم هاشمی این مدال طلا را در رقابت‌های ووشو بزرگسالان جهان در ترکیه کسب کرده بود که نخستین مدال طلای جهانی تاریخ ورزش بانوان استان کرمانشاه محسوب می شود.


کد خبر: ۲۶۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳

قهرمان ووشو جهان با اشاره به تقدیم مدال طلایش به رهبر معظم انقلاب گفت: از سکوی مبارزه که پایین آمدم تصمیم گرفتم که این هدیه ناقابل را به مقام معظم رهبری پیشکش کنم. حتی رییس فدراسیون ووشو هم از این تصمیم من آگاه نبود.
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مریم هاشمی با اشاره به این که روز قهرمانی اش با 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی مصادف بود، گفت: بیش از 85 کشور جهان در این مسابقات حضور داشتند و به همین دلیل تصمیم گرفتم در مقابل چشم نمایندگان آن کشورها ثابت کنم که نخبه های این سرزمین عاشق ایران هستند و هیچ گرایشی به ابرقدرت ها ندارند و اکنون خرسندم به عنوان سرباز کوچک کشور و نظام این نگاه را جهانی کردم.

وی با اشاره به اینکه این دومین پاییز زندگی ام بود که به بهار تبدیل شد افزود: بار اول که طلا گرفتم سال 2011 در رقابت های جهانی ترکیه بود که در همان روز حضرت آقا به استان ما سفر کرده بودند و من این هدیه ناقابل را از طرف جوانان کرمانشاه به ایشان تقدیم کردم. خدا را شاکرم در سن 22 سالگی پرچمی که 22 الله اکبر دارد را برای بار دوم بالای سر بردم.

دارنده مدال طلای وزن 65- کیلوگرم ووشو جهان با اشاره به احساسش در ملاقات دیروز با حضرت آیت الله خامنه ای گفت: به خود می بالم که باعث شدم حضرت آقا از حجاب و افتخارآفرینی من خوشحال شوند. حرف های ایشان در ذهن من حک می شود و حس می کنم خدا گناهان مرا بخشیده که همچنین افتخاری نصیبم کرده است.

وی به اعتقاد قلبی اش به مقوله حجاب اشاره کرد و افزود: دختران ورزشکار ایران قبل از پرچم کشور در عرصه های بین المللی پرچم حجاب و عفت و آبروداری را بالای سر می برند. ورزش دنیا با تلاش های جمهوری اسلامی ایران حجاب را به عنوان پوشش اسلامی پذیرفته. پیش تر در ووشو غیر از بانوان ایران هیچ کشوری از حجاب استفاده نمی کرد اما اکنون مصر،‌ ترکیه‌، لبنان و چند کشور اسلامی دیگر از حجاب استفاده می کنند و از رییس فدراسیون ما خواسته اند که از مقنعه هایی که ما استفاده می کنیم در اختیارشان قرار دهند.


عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: