مصاحبه ای اختصاصی با عمرو دیاب خواننده مشهور عرب+تصاویر
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
گفتگویی خواندنی با عمرو دیاب خواننده مشهور عرب+تصاویر

 

 

گفتگویی خواندنی با عمرو دیاب خواننده مشهور عرب

 

عمرو دیاب

شاید شما نتوانید کسی هم سطح «عمرو دیاب» را در طول موسیقی پر فراز و نشیب اما درخشان عرب پیدا کنید. این خواننده سال ها به عنوان پرفروش ترین خواننده عرب در صدر آمار فروش قرار داشت و با انتشار چیزی نزدیک به 20 آلبوم از پرکارترین هنرمندان عرب زبان به شمار می رود.

آهنگ های دیاب تلفیقی از موسیقی شرق و غرب است و به همین خاطر به او لقب «پدر موسیقی مدیترانه» را داده اند. جنس صدا و تیپ اش، او را به خواننده ای بدل کرده که شهرتی فراتر از مرزهای عربی به دست آورده است.

عمرو در بین هموطنانش به عنوان مردی خوش اخلاق، مودب و بسیار خانواده دوست شهره است که بخشی از محبوبیت اش را مرهون همین ویژگی شخصیتی اش می دانند.

او در جشن روز والنتاین در یک یاز اجراهایش همسرش زینت (که به او زورو می گوید) را به روی سن دعوت کرد، دستش را بوسید و ترانه «خدا مرا از تو دور نکند» را خواند.

عمرو دیاب در ایران هم کم طرفدار نیست و ترانه معرف «تملی معاک»اش برای ایرانی ها آنقدر آشناست که چندین و چند بار توسط آهنگسازان و خواننده های فارسی زبان کپی و اجرا شده. به دنیای «عمرو دیاب» خوش آمدید.

گفتگویی خواندنی با عمرو دیاب خواننده مشهور عرب


منبع : http://321pekh.rozblog.com]]>

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: