عکس های لو رفته و شخصی دختران ایرانی
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

دستگیری عامل هتک حیثیت یک دختر 19 ساله یاسوجی در فضای مجازی در شهر یاسوج

انتشار عکسهای خصوصی دختر 19 ساله در اینترنت


رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل هتک حیثیت یک دختر 19 ساله یاسوجی در فضای مجازی در شهر یاسوج مرکز این استان خبر داد.

 

سید عبدالمطالب مرتضویان صبح امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت خانم جوان 19 ساله‌ای مبنی بر اینکه طی روزهای اخیر فردی با ساخت صفحه‌ای به نام وی در فیس بوک عکسهای خصوصی و خانوادگی وی را منتشر و موجبات هتک حیثیت او را فراهم کرده موضوع شناسایی مجرم در دستور کار کارآگاهان پلیس فتای استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بررسی‌های انجام شده در فضای سایبر توسط کارشناسان نهایتا متهم مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم در ابتدا اظهار بی‌اطلاعی کرد و به کلی منکر موضوع شد اما پس از انجام بازجویی فنی و ارائه مستندات پرونده نهایتاً به بزه انتسابی اعتراف کرد و در مورد انگیزه این کار گفت:هدفم انتقام جویی از خانمی بوده که بر سر راه ازدواج من با دختر خاله اش مشکل تراشی می‌کرد و از طریق گوشی دختر خاله‌اش که خواستگارش بودم عکس شاکیه را برداشتم و با خصومتی که از وی داشتم به لحاظ انگیزه تلافی جویانه اقدام به ایجاد صفحه در یکی از شبکه‌های اجتماعی بنام وی کردم.

رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به ماده 18 قانون جرایم رایانه‌ای بیان کرد: بنا بر این ماده قانونی هرکسی به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به وسیله سیستم‌های رایانه ای یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر کند یا با همان مقاصد اعمالی را بر خلاف حقیقت، راسا یا به عنوان نقل قول، به شخص حقیقی یا حقوقی با مقام‌های رسمی به طور صریح یا تلویحی نسبت دهد، اعم از اینکه از طریق یاد شده به نحوی از انحاء ضررمادی یا معنوی به دیگری وارد شود یا نشود، افزون بر اعاده حیثیت به حبس از 91 روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: موضوعات مرتبط: عکس دختر ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس های لو رفته و شخصی دختران ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 1619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: