ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
طهماسبی عنوان کرد: زنان و دختران ایرانی در استفاده از مواد آرایشی و گریم دارای مقام هفتم در بین کشورهای جهان هستند، این در حالی است که ۸۰ درصد محصولات آرایشی وارداتی به کشور تقلبی است.

کارشناس مسائل خانواده گفت: زنان و دختران ایرانی بین ۱۵ تا ۴۵ سال یک سوم کل لوازم آرایشی منطقه خاورمیانه را مصرف می‎کنند به طوری که پس از عربستان دومین مصرف کننده بزرگ منطقه هستند.

طهماسبی با بیان اینکه ایرانیان در شعار دادن همواره پیشگام هستند، اما با ابراز تأسف در عمل به شعارهای خود چندان پایبند نیستند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‎های خود خطر تهاجم فرهنگی را گوشزد کردند، اما کسی به آن توجه نکرد.

وی اذعان داشت: ایشان در سال ۹۱ در خراسان شمالی ۲۸ سئوال در زمینه سبک زندگی اسلامی مطرح کردند، اما کسی از مسئولان حتی در این مورد همایش و جلسه‎ای برگزار نکرد تا در زمینه مطالبات ایشان حداقل بررسی انجام دهند.

هزینه روزانه دختران ایرانی بابت آرایش کردن




عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: