بالاخره آپ کردم
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

دو روز پيش تولد 21 سالگي عليرضا جهانبخش بود. باشگاه نايمخن هم براي عليرضا جشن کوچکي ترتيب داد.

نکته جالب کادويي بود که پسري 5 ساله به عليرضا جهانبخش داد. اين کادو يک نقاشي بود که سانتينو، همان پسر 5 ساله آن را کشيده بود. يک طرف خودش بود و يک طرف عليرضا. نتيجه بازي هم به خاطر پيراهن شماره 7 عليرضا در نايمخن، 7-7 شده بود.

 

 

 

 
به گزارش "ورزش سه"، پرسپوليس و ذوب آهن در هر 13 دوره اي که از ليگ برتر گذشته حضور داشته اند و به اين ترتيب تا حالا 26 بار در ليگ برتر برابر هم بازي کرده‌اند. سهم پرسپوليس در اين مصاف هاي رودررو 10 برد، 9 مساوي و 7 باخت بوده است. پرسپوليس 38 گل به ذوب آهن زده و 33 گل از اين تيم خورده است. 

آخرين بازي دو تيم مربوط به دور برگشت ليگ گذشته است که با پيروزي دو بر يک پرسپوليس تمام شده است. گل هاي پرسپوليس را در آن بازي محمدرضا خلعتبري زد و تک گل ذوب آهن هم با ضربه قاسم حدادي فر و با دخالت محسن مسلمان وارد دروازه نيلسون شد.

آخرين برد ذوب آهن برابر پرسپوليس به ليگ هشتم برمي‌گردد . در آن بازي ذوب آهن ميزبان بود. محمدرضا خلعتبري 2 بار و محمد صلصالي به پرسپوليس گل زدند. تک گل پرسپوليس را هم ابراهيم توره از روي نقطه پنالتي زد.

 

به قول محسن شیرالی عزیز

 

آدم اسمش رو می تونه عوض کنه، خونه و شهر و ملیت و حتی همسرش رو می تونه عوض کنه! اما تیم مورد علاقه ش رو نه!من عاشق پرسپولیسم...هرجای جدول باشه و هر شرایطی داشته باشه، عاشقشم! و باز هم تو دمای پنجاه درجه اهواز بخاطرش به استادیوم میرم... و اگر روزی پسری داشته باشم این عشق رو واسش به ارث خواهم گذاشت.... #perspolis

 

 

بازی پرسپولیس -ذوب آهن چند چند میشه به نظرتون ؟؟؟؟؟

 



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 932
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: