اوه اوه آلمان ترکوند
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
شب گذشته در دومین و آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل هلند پس از تساوی بدون گل مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی 4 بر 2 مغلوب «آلبی‌سلسته» شد.

گریه پسر روبن

پس از ثبت این نتیجه و ناکامی «نارنجی‌پوشان»‌ از راهیابی به فینال، پسر کوچک «آرین روبن» که همراه مادرش در جایگاه حضور داشت و همراه با دیگر تماشاگران هلندی، بازی را تعقیب کرده بود، از شکست تلخ تیم کشورش به شدت گریست.

گریه پسر روبن

در این حال حتی حضور ستاره با تجربه تیم ناکام در کنار زمین و جایگاه تماشاگران و دلداری‌های روبن به پسرش نیز موثر واقع نشد و طبق گزارش برخی رسانه‌ها، فرزند با تعصب این چهره ورزشی تا مدت‌های مدید به خاطر شکست خوردن تیم پدرش می‌گریست.

 

 اما این مساله برای خانم "سینتیا" یکی از پرستاران بیمارستان، بسیار گران تمام شد. به قیمت از دست دادن شغلش.

این خانم جوان در انتهای فیلمی که از طریق موبایلش از نیمار گرفته بود با نشان دادن علامت V به نشانه پیروزی و در حالیکه می خندید با صدای بلند فریاد می زند. همین مساله باعث خشم مردم برزیل شده است.

نیمار

در حالیکه نیمار از درد به خود می پیچید، بروز چنین عکس العملی از یک پرستار برزیلی بسیار دور از انتظار بود.

او از بیمارستان سائو کارلوس اخراج شد در حالیکه مسئولان بیمارستان علت اخراج را نه واکنش این خانم در انتهای فیلم
که نقض حریم شخصی یک بیمار عنوان کرده اند.

 

بازیکنان آلمان پس از برد پرگل 7 بر یک مقابل برزیل سر از پا نمی شناسند. لوکاس پودولسکی با انتشار تصویر زیر حال و هوای بازیکنان تیم را توصیف کرده است.

بازیکنان آلمان

 

 تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد با نتیجه 7 بر یک برزیل را در هم بکوبد.پس از این بازی واکنش ها در شبکه های اجتماعی به این شکست برزیل متفاوت بوده است.عکس های زیادی منتشر شده و هرکس هر متنی دلش خواسته برای تمسخر برزیلی ها نوشته است.
اما در یکی از این عکس ها با پرچم دو کشور شوخی کرده اند.در این عکس پرچم آلمان دهان باز کرده و دارد برزیلی ها را می خورد!

تحقیر برزیل

 

 شب گذشته از همان دقايق ابتدايي بازي بساط جشن و شادي براي آلماني هاي سراسر دنيا فراهم شد. شاگردان يواخيم لو در سرزمين فوتبال تيم ميزبان را سلاخي كردند و مقتدرانه به فينال جام جهاني رسيدند. بازيكنان تيم ملي آلمان بعد از زدن 7 گل به برزيل اين عكس را از خودشان گرفتند و در شبكه هاي اجتماعي منتشر كردند.

ستارگان آلمان



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: