پاسخ بعضی سوالات
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
سلام به همه دوستای خوبم و ممنون از همه کسانی که برام نت گذاشتند...سعی میکنم به بعضی سوالاتون پاسخ بدم.

در مورد سوالی که پرسیده بودید...آیا نخجوان امنیت داره؟بله از نظر امنیت خوبه بگم که مثل ترکیه نیست که دوستان میگن زیاد امنیت نداره ولی بگم هر کشوری مثل ایران خودمون از نظر دزدی بالاخره یکسری افراد سود جو هستند ولی امنیت از لحاظ اجتماعی نسبت به زنان زیاد هست واگر چندین خانم هستید که به نخجوان سفر میکنید مشکلی نیست.حتی در شب در خیابان های نخجوان سر هر چهارراه ۲ پلیس با لباس امنیتی سبز رنگ این کشور ایستاده اند که افراد مست را می گیرند و همچنین شما در نخجوان  چه در شب چه در روز اجازه گرفتن عکس رو از خیابانها ندارید و اگر شما رو ببینند دوربین و خود شما رو توقیف میکنند...ولی در پارکهای نزدیک هتل و داخل هتل یا سوئیت یا آپارتمان خودتون که اجاره کردید میتونید عکس و فیلم بگیرید.

۲-مسافت زمینی از تهران تا جلفا چقدر است؟از تهران تا مرز جلفا ۱۰ ساعت با ماشین شخصی

۳-مسافت مرز جلفا تا نخجوان چقدر است؟تقریبا ۴۵ دقیقه با تاکسی از لب مرز

۴-آیا بهتر است شخصی با ما باشد در این سفر که ترک زبان باشد؟بله-اگر شما دوستی داشته باشید که زبان ترکی را بلد باشد یا خود شما ترک زبان باشید به نفع شماست و شما بیشتر از سفر خود لذت

می برید چون مردمان نخجوان اصلا فارسی یا انگلیسی بلد نیستند بنابراین برای این میگم که در خرید-گرفتن تاکسی -هتل و اماکن عمومی دچار مشکل نشوید.

۵-پرسیده بودید آیا بهتر است از قبل هتل رزرو کنیم یا در نخجوان هتل بگیریم؟اگر از قبل هتل رزرو کنید بهتر است ولی خود من که در ایام شلوغی نوروز به نخجوان سفر کردم در آنجا یک هتل ۵ ستاره به نام هتل دوز داغ را گرفتم که این هتل تلی فوق العاده است از نظر زیبایی-تمیزی و سرو غذا و صبحانه وکلی امکانات رفاهی که تقریبا شبی ۱۸۰ تا ۲۳۰ تا هست و نسبت به هتلهای دبی ارزانتر است.

البته شما میتوانید آپارتمان-سوئیت-خانه اجاره کنید در صورتی که خالی باشند اجاره آنها ارزانتر است.

۶-واحد پول نخجوان:منات معادل تقریبا ۱۳۰۰ تا ۱۳۵۰ تومان ایران که از درهم امارات و رینگت مالزی گرانتر و از درام ارمنستان معادل با ۲۴۰۰ تومان ایران ارزانتر است.

۷-با هزینه کم میتوان به نخجوان سفر کرد؟بله-اگر شما پول بنزین ماشین رو کنار بگذارید....تقریبا با ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان میشه بهترین خرید و اقامت رو در نخجوان کرد.

۸- از لحاظ خرید تنوع در نخجوان زیاد نیست و قابل مقایسه با کشورهایی مثل دبی نیست ولی بهترین و گرانترین پالتوهای چرم مردانه  وزنانه-دامنهای چرم زنانه در نخجوان هست که از ۱۲۰ هزار تومان به بالاست و ارزانترین  و بهترین کفشهای ترکیه ای زنانه با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان وجود داره.

قیمت جوراب و جورابهای شلواری زنانه و شامپو ارزانتر از ایران و لوازم آرایشی و رنگ مو کمی گرانتر هست ولی بعضی لوازم آرایش و بدلیجات با قیمتی مناسبتر از ایران عرضه میشوند.

۹- تعداد مرکز خرید در نخجوان؟ ۳ مرکز خرید که اصلیترین آنها مرکز خرید جهان میباشد.

۱۰-مواد غذایی و بخصوص شکلات ها  به صورتی کیلویی در هر جای نخجوان عرضه میشود.

دوستان اگر کسی سوالی داشت برام یادداشت بزاره و من سعی میکنم در اولین فرصت جواب بدم...ممنون از نت های خوبتون.

 



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 713
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: