دلار ، امام حسین و دیگر هیچ
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
سلام دوستان

چقدر خوبه من اینجا تنها. کسی نیست که ایرادی بگیره.

خودم تنهام و برای خودم می نویسم. کسی نمی دونه اینجا من یک جزیره دارم برای خورد. من رابینسون کروزه هستم در جزیره تنهایی هام. اما برخلاف رابی من خیال فرار ندارم. می خوام همینجا بمونم و تنهاییمو با خودم تقسیم کنم.

خوب دولت تدبیر و امید هم در سال دوم بودن چیزی بیشتر از عمو محمود برامون نداشت. همون سیاست ها و همون روشهای جمع آوری پول که مموتی وقتی پول کم می آورد اجرا کرد.

فرقی نداره.

یاد این جمله افتادم که آسمان همه جا آبیه.

مشکل از آسمان و رنگش نیست این ما هستیم که برامون اینک کار رو می کنن. باور کنید اگر ما در آمریکا به دنیا آمده بودیم و آمریکایی ها تو ایران زاده شده بودند الان من داشتیم برای ویزای ایران له له می زدیم.

یک خبر جالب شنیدم! شنیدم مسافرای ایران ایر چند روز پیش موقع برگشتن به دلیل تاخیر پرواز از هواپیکا پیاده نشدن تا زمانیکه یک بلیط رفت و برگشت رایگان به مشهد بهشون دادن.

بابا ایول.

باور کنید شما حق زندگی دارید.  کسانی که لیاقت زنده بودن رو دارند.

شنیدم گروهی نزدیک به 3000 سالیانه پیاده می رفتن مرقد امام خمینی و این کار رو هر سال با شکوهتر از سال قبل انجام میدادن اونم از اهواز!

مدیر کل جدید که میاد می گه این سفر 30 روزه بدون اضافه کاریه و از این به بعد هر کی بره کل هزینه هاش رو ما میدیم ولی اضافه کاری نمی دیم.

سال بعد فقط سه نفر رفتن.

!!!!!!!!!

اون هم فکر کنم خبر رو نشنیده بودند!

حالا یاد امثال می افتم که 1.5 میلیون نفر رفتن عراق پابوس امام حسین. 

خدا قبول کنه ولی آیا بهتر نبود از راه دور یک زیات عاشورا می خوندن و چند میلیون ارز مملکت رو نمی بردن برای مردمانی خرج کنند که روزگاری به پیر و جوان و مادر و پدر ما رحم نکردن.

آیا ما مردمانی بهتر ا کوفیان هستیم!

آیا یادمون رفته چطور عراقیان شهر های ایران رو غارت کردند و گورهای دست جمعی درست کردند. طوریکه حتی سنگدل ترین آدمها از دیدن عکسهاش گریه کردند.

حیف که ما مردمانی هستیم فراموشکار و بی معرفت.

شهیدانی داریم در بهشت زهرا خوابیده ، به جای اینکه از قاتلینش ناراحت باشیم با قاتلین فرزندانمون رفت و آمد می کنیم و دختران خودمان را در خیابانها می گیرم به جرم پایمال کردن خون همان شهدا!!!

 

خدایا من را کجا به زمین نشاندی!

من همچنان زنده ام اگر می خوای بدونی و اینجا ایران است دیار ویران!

 



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: