ایران کشور آرامش!
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
می خواستم دیگه در این وبلاگ شلوغ و پلوغ پیغامی نزنم اما مثل اینکه نمیشه.

 

من باب اتفاقات بسیار معمولی که مدتی است در اصفهان افتاده به این فکر افتادم که : دوستان داریم در کشور آرامش و امنیت زندگی می کنیم.

ایول بابا! در کشوری که آب ریختن مشتی جوان جرم جنایی بوده به صورتیکه که نیروهای ویژه همچین به پارک آب و آتش ، یورش بردن که انگار 100 تا خفاش شب در حال رقص و پاتیکوبی بودند و بردران غیور! نیروی انتظامی موفق شده اند که کمپ این نابخردان رو در هم بکشنند!!!

داستان با چنان آب و تابی در جراید و رسانه ها پخش شد که انگار بزرگترین دستاورد بعد از انقلاب بده است.

و یا یاد اون شادونه هایی افتادم که بعد از ارائه کلیپ در کمتر از دو ساعت توسط پلیس قدرتمند ایران دستگیر شدند.!!! داستان با چنان گیرایی از صدا و سیما پخش شد و چنان اعتراف های تکان دهنده این عناصر بیگانه! تصور شد که انگار گروهی با محارم مردم فیلم گرفتند ( اگر نگرفتید ، اشاره به ایت ال.. گلستانی در تویسرکان) و فیلم را در اینترنت پخش کرده اند.

حال مدتی است که ناموس مردم به دست نامردمان از شکل و قیافه افتاده و داستان اسید پاشی ها شده نقل هر محفل و هر ایرانی در موردش داستانی میگه جز! پلیس خدمت گذار که به گفتن این جمله که در حال بررسی هستیم بسنده می کنه.

حیف که زنده بود در این مملکت هدفه وباید زنده بود تا با زجر نمرد.

 



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: