آنچه برای ما ممنوع است برای آقایان آزاد است
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
خدا رو شکر.

امروز در پی سلسه مراتب خبر های خوشی که از بیرون مرزها به گوش می رسد خبر رسید که یکی از اعضای کاروان تیم ملی موتبال امید کشور در بعد از شکست نا جور از کره جنوبی و در پی ناراحتی ناشی از این شکست! به آزار جنسی یکی از خانم های اطراف زمین فوتبال که از شانس بد ایشان جزوه تیم برگزاری مسابفات هم بودند پرداخته.!

خبر تابناک 

چقدر جالب است زندگی در کشور که مردمان در آن به دو دسته تقسیم می شوند. آنهایی که مجوز اجرای منکرات دارند و دیگرانی که این مجوز را ندارند.

هنوز مدت طولانی از رسوایی در آرژانتین نگذشته. رسوایی که در آن یکی از اعضای سفارت ایران در یک استخر مختلط به آزار یک دختر بچه پرداخت. 

حتی اگر اصل این قضیه درست نباشد همین مورد که آقایان در کشور های دیگر برای زدن تن به آب به استخر های مختلط می روند در حالیکه مطمئنا سفارت ایران وسایل تفریحی لازم را دارد برای من جای بسی تعجب داشت.

اما خبر دیروز دیگر آب سردی بود بر سر من نیمه جان. 

منی که از قدم زدن با همسرم در خیابان ترس دارم. ترس از گشت های ارشاد و انصاری که اگر شناسنامه به همراه نداشته باشی انواع بهتان را به تو و همسرت می بندند (بارها خودم تجربه کردم)

و تعجبم از آقایانی است که سوار بر آبروی ملت ایران به فراسوی مرزها سفر می کنند ولی برای این مهتر مفت و رایگان حتی ذره ای احترام قائل نیستند.

خدایا من را کجای دنیا به زمین نشاندی! 

کاش حداقل از این جناب ذره چشمی بگیرند، دلمان خنک شود. چرا حرام خدا برای عده ای حلال شده و حلال خدا برای ما مباح!

خدایا هر چه هم که سختی هست ما همچنان زنده ایم.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: