تاریخ ایران بلا یا طلا!
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
امروز داشتم مروری بر تاریخ پر ابهت! ایران می کردم. تاریخی که هر ایرانی باید بهش ببیالد.

خارج از شوخی فکر کنم ایران تنها کشوری باشه در این منطقه که در طول سالیان با وجود اینکه بارها تاخت و تاز بیگانگان رو دیده ولی هیچوقت به مستعمره تبدیل نشده. آفرین بر ایران و ایرانی! اما به قول یک نفر آیا افتخار به تاریخی که خود ما از اون بویی نبردیم و اثری از آثارش در رفتار و فرهنگ ما دیده نمیشه جایزه؟

علما بر سر جواب  این سوال اختلافات بزرگی دارند.

عده ای اعتقاد دارند که تاریخ ایران یگانه راه حل نجات جوانان از گرداب پوچی و دلزدگی است!!! (چه حرف های غلمبه سلمبه ای)!

عده ای هم اعتقاد دارند که تاریخ ایران جز امیدی واهی برای جوانان چیزی به همراه نداره و به قولی مثل نفت فقط باعث بدبختی مردم شده. ( بهتره یک توضیحی در این زمینه بدم. اگر نفت نبود مردم بی جهت به پول بادآرده فکر نمی کردن و بیشتر از اون می رفتند دنبال پول درآوردن به روش حلال نه مفت خوری)

در هر حال چیزی که خیلی مهمه اثرات این تاریخ و به بیان دیگه آثار فرهنگ قدیم در رفتار امروزه است. چیزی که به راحتی نمیشه اون رو در مردم ما دید.

اگر شما یک فرد خارجی باشید و اصلا در عمرتان در مورد ایران جز تاریخ گهربارش چیزی نشنیده باشید و به ناگاه وارد ایران بشید از فرهنگ غنی 3000 ساله ایرانی رونمایی کنید آیا باور می کنید مردمانی که در ورودی یک اتاق با هم بارها تعارف می کنند ولی در زمان رانندگی به خون یکدیگر تشنه هستند ، همان نویسندگان اولین منشور آزادی جهان هستند.!!! آیا می توان به این فرد خارجی ثابت کرد ما مردمانی هستیم با پشتوانه غنی فرهنگی؟!!

به امید روزیکه فرهنگ ایران و ایرانی چه در برخورد با خود و چه بر خورد بین المللی نشان دهنده پشتوانه فرهنگی 3000 ساله باشد.

اینجا ایران است و من همچنان زنده ام.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 1134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: