با محرم؛بابک انصاری
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 
عاشق مداحی های حاج حسین فخری مداح معروف خرمشهری هستم و در محرم ها به کارهای او گوش می دهم . الان بعضی از مداح‌های ما دی جی مداح هستند، که هر موسیقی را روی مداحی کار می کنند و ایام محرم برای بعضی ها، انگار راه افتادن یک کارناوال مداحی است.
 
بابک انصاری بازیگر تحسین شده فیلم سینمایی روزهای زیبا و رویای خیس که کار "کریستال" را کنار مهدی سلوکی آماده برای جشنواره دارد و در حال بازی در مجموعه بزرگ "پرندگان خارزار" است در سال 1366 متولد شده و چندی پیش تله فیلم "یکی از میان ما را در پخش داشت. فیلم شب واقعه به همراه حمید فرخ نژاد را هم در نوبت اکران دارد.


*به عنوان یک بازیگر کدام یک از کارهای ساخته شده در ایام محرم را در طی این سال ها دیده ای که به دلت نشسته باشد؟


سریال شب دهم را خیلی دوست داشتم و کاری خوب از حسن فتحی بود با بازی بازیگرانی کاربلد و یک قصه استخوان دار که مخاطبان بسیاری را هم جذب کرد . این فیلم در تمام این سال ها تنها کاری بود که مرا درگیر کرده بود.

*فکر می کنی یک کار هوشمندانه داستانی، برای این ایام چه ویژگی هایی دارد؟

همه مسائل را خیلی رو عنوان نکنند و دوربین به بازگویی قصه هایی بپردازد که در پس ذهن آدم ها، حس مورد نظر را ایجاد کند . به جای آنکه با تصاویر معمول و عکس، نشان دادن این واقعه را نشان دهند اتفاق های انسان ساز این ماجرای عظیم را در ذهن و روح مخاطب رسوخ دهند.

*خودت به شخصه با ماه محرم ارتباط خاصی برقرار می کنی؟

اگر از این جهت که کارم بازیگری است می پرسی، تمام سعی ام این است که خود واقعی ام باشم و بدون درگیر شدن با حواشی کار، اجازه بدهم در یک مراسم عزاداری آن اتفاقی که قرار است برایم بیافتد رخ بدهد و به عبارتی خودم را غرق مراسم می کنم. اما به شخصه عزاداری برای من از تاسوعا به بعد است و قبل از آن به هیات نمی روم، مگر آنکه به دعوت دوستی باشد ،دلم از تاسوعا و عاشورا به بعد بدجوری می گیرد.


عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 752
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: