این نکته مهم را ابتدا بخوانید و پس از آن اگر می خواهید بازیچه پسری نباشید مطالب قدیمی تر که در انته
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
در حقیقت و مفید بودن مطالب نوشته شده در این وبلاگ که در قسمت پایین و در قسمت موارد قدیمی تر قرار دارد، شک نکنید و بخوانید و از این مطالب استفاده کنید تا در زندگی باهوش و زرنگ باشید و گول دختربازهای حرفه ای ( همین پسری یا همان پسری که بدون اطلاع پدرتان به هر روشی با شما ارتباط برقرار کرده و طوری رفتار می کند و کرده که شما وابسته و نیازمند به وجودش شده اید و فکر می کنید حتما باید با او باشید و این پسر عشق شماست و با بقیه پسرها فرق دارد و طوری مختان را زده است که فکر می کنید آسیبی به شما از جانبش نخواهد رسید ) را نخورید،

و امااااا باید اعتراف کنیم و بگوییم که بسیار دیده شده است که افرادی با استفاده از متن های مشاوره ای و نزدیک شدن به دختران از این طریق و خود را خوب و فهمیده و مشاور و آدم خوبی جلوه دادن با دختران رابطه برقرار کرده و در نهایت خود دست به گول زدن و سواستفاده از دختران زده اند، پس خواهش می کنم هیچوقت و هیچ زمانی به کسی اعتماد نکنید و اگر نوشته و متنی در جایی مطالعه می کنید نه ایمیلی و نه شماره ای از خودتون در جایی نگذارید و به هیچ وجه راه ارتباطی نگذارید.  اگر نیاز به مشاور در زمینه های مختلف دارید حتما به مراکز مشاوره رسمی و به جایی که مشاورینش مورد اعتماد و فقط خانوم هستن مراجعه کنید و خودتان نیز بسیار مراقب باشید.

بنابر این با خواندن مطالب این وبلاگ و این دست مطالب سعی کنید درک کنید که این مطالب حقیقت دارند و اتفاق می افتند و فقط همین و از خود نه شماره ای و نه ایمیلی جایی نگذارید که مدیر وبلاگ های اینطوری بتوانند بعدها باهتون رابطه برقرار کنند. دیده شده بسیاری از این متن ها و این ژست های حمایت از دختران برای گول زدن و برقراری ارتباط با دختران می باشد.

بنابراین هیچ نوع ارتباطی با نویسندگان متن های مشاوره ای و متن هایی که خوب و مفید به نظر می رسند برقرار نکنید ، فقط بخوانید و با فکرکردن به نوشته ها خودتان مشاور خود بشوید و اگر نیاز به مشاور دارید فقط با پدر خود  و مادر و خانوم های مورد اعتماد که آگاهی لازم را دارند مشاوره کنید.

 

 حالا بر روی گزینه مطالب قدیمی تر  در انتهای

صفحه کلیک کنید و آن چیزی که لازم است از نیت ها و تفکر

پسرهایی که با ادعای عشق و دوست داشتن برای

برقراری ارتباط با شما دختران دام پهن می کنند و شمارو

وسیله سرگرمی و بازیچه مفت و مجانی خود قرارمی دهند

و سرتان کلاه می گذارند و کاری می کنند تا وابسته و

ببخشین این رو میگم آویزون شون بشین بعدها را بخوانید .

 

والبته 

 هیچ راه ارتباطی از خود بجا نگذارید چه در این وبلاگ چه در هر جای دیگری و به انسان هایی که دم از انسانیت و مشاوره می زنند و دردودل و گوش دهنده به دردو دل شما هیچوقت اعتماد نکنید. اگر نیاز به مشاور دارید، به خانوم های مورد اعتماد که می شناسیدشان مراجعه کنید.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: