حسین معدنی هم در گذشت
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
لطفعلی‌ پور کاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: در خصوص علت فوت حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ام در روزهای پایانی حیات وی پزشکان متوجه وجود سرطان کبد شده بودند. وی تصریح کرد: سرطان کبد به صورت سریع در بدن وی شروع و پخش شده است این امر با التهاب لوزالمعده‌ هم همراه بود .

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه افزود: ابتدا پزشکان سنگ‌ریز‌ه‌هایی که در مجرای ‌صفرای معدنی وجود داشت را برداشتند و با مراقبت‌های ویژه، ضعیف جسمانی مربی تیم ملی بهتر شد، پزشکانی چون دریانی، موید علویان و صارمی که از فوق تخصص‌های کبد و گوارش هستند به طور کامل بالای سر وی بودند و دقیقا وضعیت بیمار را چک می‌کردند.

پور کاظمی گفت: سرطان کبد و لوزالمعده‌ کشنده ترین نوع بیماری هستند و فرد مبتلا بعد از تشخیص چند ماه بیشتر نمی‌تواند عمر کند. "محمود گودرزی" وزیر ورزش و جوانان، مسئولان کمیته ملی المپیک و اعضای صندوق حمایت از ورزشکاران به طور کامل پیگیر برنامه‌ها و کارهای وی بودند و از وی به طور کامل حمایت کردند.

لطفعلی‌ پورکاظمی در ادامه یادآور شد: علی‌رغم اینکه حسین معدنی در یکی از مجهزترین و بهترین بیمارستان‌های کشور بستری و زیر نظر بهترین پزشکان فوق‌تخصص مراحل درمان را طی می‌کرد ولی چون پشت قضیه سنگ و التهاب لوزالمعده، سرطان کبد هم نهفته بود این موارد منجر به فوت وی شد.

وی یادآور شد: در سه روز پایانی حیات "حسین‌معدنی" پزشکان با گرفتن نتایج آزمایشات انجام شده متوجه وجود سرطان در بدن وی شدند و سرطان که به طور کامل در بدنش منتشر شده بود به معدنی اجازه ادامه حیات نداد.لطفا برای شادی روح حسین معدنی صلوات محمدی ختم کنید.http://media.irna.ir/1391/13910810/80396057/80396057-3345581.jpg



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: