بوسه امپراطور بر جام قهرمانی
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

             پرسپولیس قهرمان ایران

 

مقاومت سپاهان دقيقه 96 در هم شكست، زماني كه سپهر حيدري پاس كريم باقري را به گوشه دروازه فرستاد تا گل قهرماني پيروزي را يك بازيكن اصفهاني به ثمر برساند. اين يك تراژدي واقعي براي سپاهان و يك اتفاق شگفت‌انگيز براي پيروزي بود.

 

قهرمانی پرسپولیس

به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران، اگر ليگ برتر را يك داستان واقعي بدانيم، زدن گل قهرماني در آخرين دقيقه، لحظه تراژيك داستان و نقطه عطف ليگ‌برتر است. آنچه صدهزار تماشاگر تقريباً از آن نااميد شده بودند در آخرين دقيقه اتفاق افتاد. پيروزي، قهرمان ليگ برتر شد.
سپاهان كه از دقيقه 70 به بعد به طور كامل در زمين خود دفاع مي‌كرد نتوانست از يك امتياز ارزشمند خود دفاع كند تا پيروزي به طور شگفت‌انگيزي جام هفتم ليگ برتر را در خانه نگاه دارد.
در اين ميان اعلام 7 دقيقه وقت اضافه از سوي سعيد مظفري‌زاده اميدهاي پيروزي را زنده كرد تا آخرين تلاش‌هاي خود را براي بازگشت به قهرماني انجام دهد.
مقاومت سپاهان كه تا حدود زيادي متكي بر بازي فوق‌العاده هادي عقيلي بود نتوانست اشتباهات ژوروان ويرا را پوشش دهد تا دفاع مطلق سپاهان، سرانجام به تسليم نايب‌قهرمان آسيا بينجامد.
در اين بازي ابتدا محسن خليلي در دقيقه 17 با يك ضربه استثنايي پيروزي را پيش انداخت. پس از اين گل خليلي فرصت ديگري براي گلزني داشت كه شوت سنگين مهاجم پيروزي به تيرك دروازه اصابت كرد. اما در ادامه سپاهان توسط احسان حاج‌صفي در دقيقه 30 گل تساوي را به ثمر رساند تا سپاهان تا پايان نيمه اول قهرمان ليگ هفتم باشد. سپاهان در اين نيمه به غير از گل، فرصت چنداني روي دروازه حريف نداشت.
در نيمه دوم اما سپاهان بازي را بهتر از نيمه اول آغاز كرد. در پيروزي هم نيكبخت به جاي محمد نصرتي وارد زمين شد. سپاهان در دقايق 46 و 48 توسط كاظمي و سيدصالحي خطراتي ايجاد كرد. در دقيقه 66 هم شوت خطرناك عمادرضا مي‌توانست سپاهان را پيش بيندازد. در اين ميان تعويض‌هاي دقيقه 72 و 79 محسن حميدي و حسين پاپي به جاي سيدصالحي و ابوالهيل از قدرت سپاهان كاست تا اين تيم به طور كامل به دفاع بپردازد. تعويض‌هاي دقيقه 63 و 80 پيروزي هم كه ماته و بادامكي را جايگزين آقايي و كعبي كرد مانند سپاهان تأثير چنداني در روند بازي نداشت.
پيروزي كه با دفاع مطلق سپاهان مواجه شده بود رو به بازي مستقيم آورد و با توپ‌هاي هوايي به دروازه تيم اصفهاني حمله كرد. در اين ميان جابا مجيري در دقيقه 89 جايگزين عمادرضا شد تا مدافعان پيروزي با خيالي آسوده به سمت دروازه سپاهان بيايند. بازي متوسط پيروزي در نيمه دوم با دفاع مطلق سپاهان و بازي محافظه‌كارانه اين تيم همراه شد تا در نهايت با اعلام 7 دقيقه وقت اضافه از سوي داور شوت خليلي به باقري برسد و سانتر او حيدري را در موقعيت گل قرار دهد. حيدري اما هيجان را به ورزشگاه آزادي آورد تا به طور شگفت‌انگيزي پيروزي در آخرين ثانيه با پيروزي 2 بر يك جام را در تهران نگه دارد

برای دیدن عکس ها ادامه مطلب رو ببینید



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: