حمله به ایران تا فردا
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

روزنامه واشنگتن تایمز در سرمقاله شماره اخیر خود مدعی شد که رژیم صهیونیستی نهایتاً تا دو روز دیگر به تأسیسات هسته‌‌ای ایران حمله خواهد کرد.
به گزارش مشرق، روزنامه واشنگتن تایمز با استناد به اظهارات اخیر "جان بولتون" مدعی شد که اسرائیل تنها تا دو روز دیگر مهلت دارد تا به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند.
بولتون پیش از این مدعی شده بود که اسرائیل تنها تا زمان سوخت‌گذاری نیروگاه بوشهر زمان دارد تا آن را هدف موشک‌باران خود قرار دهد.
این روزنامه در ادامه با رد تلویحی این ادعای خود در همراهی آمریکا با هر اقدامی در این راستا ابراز تردید کرد و به سخنان اخیر "هیلاری کلینتون" وزیر خارجه آمریکا اشاره نمود که گفته بود آمریکا آماده گفتگو با ایران است.
در حالی که تمام رسانه‌های غربی اذعان دارند که فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای بوشهر کاملا صلح‌آمیز و برای تولید برق است، این روزنامه آمریکایی در ادامه ادعاهای مضحک خود می‌افزاید که اسرائیل تنها "کشوری" است که می‌تواند این حمله نظامی را انجام دهد.
این در حالی است که روزنامه آمریکایی "کریستین ساینس مانیتور" بتازگی در گزارشی این حمله را بعید دانسته و بعد مسافت از سرزمین‌های اشغالی تا ایران و نگرانی از واکنش تهران به این حملات را از مهم‌ترین عوامل بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران دانسته است.
این روزنامه آمریکایی اعلام کرده است که اصلا هیچ تأکید یا تضمینی برای موفقیت حملات احتمالی جنگنده‌های صهیونیستی برای بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران وجود ندارد.
به نوشته کریستین ساینس مانیتور این عملیات به صد فروند جنگنده اف15 و اف16 نیاز دارد و جنگنده‌های صهیونیستی برای حمله به ایران باید از آسمان عربستان، عراق و ترکیه عبور کنند و برای این حمله باید از این کشورها اجازه بگیرند که به نظر نمی‌رسد این اقدام قابل دستیابی باشد.
این در حالی است که این روزنامه در پایان مقاله خود تصریح کرده است که احتمال اسارت خلبانان اسرائیل به دست نیروهای ایرانی کابوسی دردناک برای تل‌آویو است.



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 729
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: